گفتگوي اختصاصي باشگاه خبرنگاران با مدير شبكه 2 سيما بخش پاياني؛

دفاع مقدس در تاريخ ايران برگ هاي زريني دارد

پرداختن به ارزش هاي دفاع مقدس يكي از رسالت هاي مهم صدا و سيما است زيرا دفاع مقدس، برگ هاي زريني در تاريخ ايران دارد.

علي بخشي زاده مدير شبكه 2 در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: يكي از رسالت هاي مهم سازمان صدا و سيما، پرداختن به ارزش هاي دفاع مقدس است زيرا دفاع مقدس در پرونده تاريخ ايران برگهاي بسيار زريني دارد.
وي ادامه داد: از گذشته هم در پي تاكيدات مكرر رياست سازمان صدا و سيما و معاون سيما، پرداختن به ارزشهاي دفاع مقدس، يكي از وظيفه هاي اصلي شبكه هاي سيما است و در همين راستا شبكه 2 پرداختن به مسائل دفاع مقدس را در حيطه وظايف اصلي خود به شمار مي‌آورد.
وي ادامه داد: ما در شبكه 2 سيما علاوه بر دولت مخفي سريال ديگري را هم در دست تهيه داريم كه مراحل نگارش آن تمام شده است و روايتگر زنگي شهيدي 14 ساله است.
وي با اشاره به عنوان اين سريال و كارگردان اين اثر اظهار داشت: اين سريال "عطش باران" نام دارد كه قرار است جواد اردكاني كارگرداني آن را برعهده داشته باشد كه ان شاءالله به زودي شاهد كليد خوردن اين اثر در ژانر دفاع مقدس خواهيم بود.
وي همچنين اظهار داشت: به جز سريال "دولت مخفي" و "عطش باران" حدود 20 سريال هم در حال نگارش داريم.
شايان ذكر است سريال "دولت مخفي" با ايفاي نقش پژمان بازغي، لاله اسكندري، محمدرضا رهبري و كاوه خداشناس هم اكنون در حال تصويربرداري است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار