در راستای طرح استقبال از مهر اجرا شد؛

تامین نیازهای فرزندان بانوان سرپرست خانوار منطقه 4

مدیر امور بانوان منطقه 4 گفت: اداره امور بانوان شهرداری منطقه 4 در جهت طرح استقبال از مهر اقدام به توزیع کفش و لباس ورزشی بین فرزندان زنان سرپرست خانوار کرد.

زینب بابایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ به منظور تامین فرزندان  بانوان سرپرست خانوار، در آستانه بازگشایی  مدارس کفش و لباس ورزشی بین فرزندان آنها توزیع شد.
مدیر امور بانوان منطقه 4 ادامه داد: پس از نیاز سنجی و تهیه اقلام مورد نظر، 180 عدد بسته ورزشی شامل کفش، گرمکن و شلوار ورزشی تهیه و بین فرزندان بانوان سرپرست خانوار توزیع شد.
بابایی تصریح کرد: جشنواره بهترین ها برای غنچه های شهر در بوستان صدف برگزار شد.
مدیر امور بانوان منطقه 4 اظهار داشت: در این جشنواره کودکان کمتر از 4 سال به همراه والدین خود حضور داشتند و از برنامه های متنوع این جشنواره دیدن کردند.
وی بیان کرد: در این جشنواره اجرای برنامه های شاد و مفرح در چندین نوبت برگزار شد و غرفه های مرتبط با کودکان با همکاری ادارات فرهنگی،‌آموزش شهروندی، سلامت، ورزش و معاونت امور شهری و اداره ترافیک برپا شد.
* ثبت  اطلاعات محلات منطقه 4 در سامانه نیمرخ
شقایق بیداری مدیر مطالعات منطقه 4 اضافه کرد: به همت اداره مطالعات شهرداری منطقه اطلاعات محلات 20 گانه منطقه در سامانه نیمرخ محلات شهرداری تهران ثبت شد.
بیداری تاکید کرد: در این سامانه اطلاعات محلات نظیر تاریخچه محلات، تصاویر اماکن شاخص، اطلاعات جمعیتی و اماکن و گزارش مربوط به آسیب های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و فرهنگی محله ها توسط پژوهشگران محلات شناسایی شده و در سامانه نیم رخ محلات شهرداری تهران ثبت شد.
وی خاطر نشان کرد: در این طرح تا کنون 847 فرد اثرگذار و 121 گروه اثرگذار در 16 محله منطقه شناسایی شده است و اطلاعات مربوط به آنها در سامانه ثبت شده است./ز
برچسب ها: بانوان ، برنامه ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار