سمنان/

همایش چشم انداز گرمسار 1404 آذرماه برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از برگزاری همایش چشم انداز گرمسار 1404 در تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'مصیب عباسی' افزود: این همایش با همكاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و شورای فرهنگ عمومی شهرستان در روزهای بیست و دوم و بیست و سوم آذرماه امسال در تالار آفتاب این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به نامگذاری سال 1391 به نام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری و برای تحقق منویات معظم له، برگزاری همایشی در این زمینه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار تصویب و برگزاری آن به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار واگذار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: این همایش با محورهای توسعه شهر و روستا، توسعه پایدار، محیط زیست، منابع طبیعی (معدن، خاك، آب و ...) و تنوع زیستی، مبانی دینی حمایت از كار و سرمایه،مزیت ها و موانع سرمایه گذاری و تولید شامل كشاورزی، صنایع و ...، دانشگاه، آگاهی بخشی و ارتباط با صنعت و جامعه، امنیت اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و سرمایه گذاری، اشتغال ، امنیت شغلی و بهره وری، فرهنگ كسب و كار و كارآفرینی و بخش خصوصی و تشكل های غیردولتی و نقش آن در تولید و مصرف برگزار می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار گفت: علاقمندان می توانند با توجه به محورهای فوق حداكثر تا پایان مهرماه نسبت به ارسال و یا از طریق پست به آدرس گرمسار، میدان انقلاب اسلامی، خیابان دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حوزه معاونت پژوهش و فن‌آوری، دبیرخانه همایش اقدام نمایند/س

WWW.garmsar1404.ir

برچسب ها: همایش ، چشم انداز ، گرمساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.