در " نشست ملي نجات سوريه " مطرح شد ؛

مخالفت معارضان سوري با مداخله خارجي

شركت روز گذشته گروه هاي مخالف در كنفرانس معارضان در دمشق، به منظور تاكيد بر مخالفت با مداخله خارجي و تلاش همه معارضان جهت خارج كردن سوريه از بحران صورت گرفت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري العالم ، يكي از رهبران حزب سوسيال دموكرات سوريه بر مخالفت مجدد معارضان سوري با مداخله بيگانگان در بحران كشورش تاكيد كرد.

"نشست ملي براي نجات سوريه " روز يكشنبه (دوم مهرماه) با مشاركت حدود بيست گروه مخالف سوري و درصدر آن هيات هماهنگي ملي براي گروه هاي تغيير ملي دموكراتيك ، كار خود را در دمشق پايتخت سوريه آغاز كرد.

"رجاء الناصر" دبير هيات هماهنگي ملي سوريه نيز گفت: آتش بس فوري و توقف گلوله باران تنها راهكاري است كه راه را در برابر تغيير سياسي در سوريه هموار مي كند.
 
"عظمت الله گل محمدف "سفير روسيه در دمشق نيز خاطرنشان كرد: گفت وگوي باز زمينه ساز حل مشكلات است زيرا حل بحران سوريه بايد دور از مداخله بيگانه و با توقف حمايت مالي – تسليحاتي از گروههاي مزدور انجام شود و فقط توسط مردم سوريه صورت گيرد. 
  
كنفرانس معارضان به نام "كنفرانس ملي براي نجات سوريه"، خواستار توقف جنگ و خشونت و گشودن راه در برابر روند سياسي در سوريه  شد و هر گونه مداخله خارجي و خدشه به حاكميت ملي را رد كرد.

در اين نشست شماري از احزاب معارض و جريانهاي سياسي، نمايندگان روسيه، چين و ايران شركت داشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار