سخنگوي موسسه راهبردي ديده‌بان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

حمایت سیاست‌مداران آمریکایی برای حفظ منافقین در پادگان اشرف هیچ نتیجه‌ای نداشت

سخنگوي موسسه راهبردي ديده‌بان گفت: آمریکا قصد دارد با خروج احتمالي منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي اقدام دولت عراق را تلافی کرده چراکه همگان شاهد بودند که حمایت‌های سیاست‌مداران آمریکایی برای حفظ منافقین در پادگان اشرف هیچ نتیجه‌ای نداشت.

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جو رسانه‌ای که در پی صحبت‌های وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر احتمال خروج منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی به راه افتاده است، گفت: در پي اظهارات اخير وزير امور خارجه آمريکا تبلیغات رسانه‌ای از سوی رسانه‌های این گروهک تروريستي شدت گرفته اما علی رغم اینکه آنها قصد دارند خروج از لیست گروه‌هاي تروريستي را یک موفقیت جلوه  داده هیچ تغییری در وضعیت این گروهک تروریست در پي خروج از ليست  ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: ماهیت تروریستی منافقین هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد و خروج از لیست  گروه‌های تروریستی تنها بردگي آنها براي آمريکا را بيشتر  کرده ضمن اینکه افکار عمومي از سوابق حمایت‌های آمریکا از این گروهک تروریستي اطلاع دارند و این موضوع نشان می‌دهد که فهرست گروه‌هاي تروریستی هیچ‌گاه محدودیتی برای منافقین تروريست براي انجام عمليات‌هاي تروريستي  ایجاد نکرده است.

سخنگوي موسسه ديده بان افزود: مزدوری منافقین برای پیشبرد اهداف تروریستی آمریکا موضوع جدیدی نیست و از این پس باید منتظر ماموریت‌های تروریستی و خرابکارانه جدیدی باشیم که آمریکایی‌ها به وسیله این گروهک تروريستي به انجام می‌رسانند.

این کارشناس ارشد حوزه تروریسم با اشاره به اخراج خفت بار عناصر منافقین از پادگان مخوف اشرف که خواست ملت و دولت قانونی عراق بود، ادامه داد: آمریکا قصد دارد با این کار به نوعی اقدام دولت عراق را تلافی کند چرا که همگان شاهد بودند که حمایت‌های سیاست‌مداران آمریکایی برای حفظ منافقین در پادگان اشرف هیچ نتیجه‌ای نداشت.

مرادي افزود: آمریکایی‌ها با این کار اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوند چرا که این اتفاق نفرت ملت ایران و عراق را که زخم خورده جنایت‌های منافقین تروریست هستند را دوچندان کرده و البته دامن‌گیر آمریکا نیز خواهد شد و از این به بعد دست آمریکا در جنایت‌های منافقین آشکارتر از گذشته نمايان خواهد شد.

گفتنی است هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا از احتمال خروج گروهک تروريستي منافقین از فهرست گروه‌هاي تروریستی آمریکا خبر داده که در اولین روز ماه اکتبر رسماً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار