زاهدان/

كمك سه میلیارد ریالی مردم سیستان و بلوچستان به زلزله زدگان

مدیر جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاكنون سه میلیارد و 600 میلیون ریال كمك های نقدی و غیر نقدی مردم استان به زلزله زدگان آذربایجان شرقی جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ،رسول راشكی افزود: افزون بر این تاكنون بسیاری از مردم خیر و نوعدوست سیستان و بلوچستان كمك های نقدی خود را از طریق عابر بانك به شماره حساب های اعلام شده از سوی سازمان هلال احمر واریز كرده اند.
وی اظهار داشت: برای كمك به زلزله زدگان یك گروه 33 نفره شامل تیم امدادی و درمانی و كاروان نیكوكاری از سیستان و بلوچستان به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اعزام شده است.
وی افزود: همه اعضای گروههای امداد و نجات سیستان و بلوچستان آموزش های تخصصی لازم برای نجات جان افراد آسیب دیده در بلایای طبیعی  حوادث را فرا گرفته اند.
مدیر جمعیت هلال سیستان و بلوچستان گفت: آخرین امدادرسانی این نهاد در حوادث برون مرزی مربوط به سیل پاكستان و در حوادث داخل استان مربوط به سیل امسال در نیكشهر و سرباز بوده است.
وی اعزام كاروان های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، اجرای طرح ملی سلامت و افزایش خانه های داوطلبی جمعیت هلال احمر به 70 مورد را از مهمترین برنامه های امسال جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان برشمرد. /ب

برچسب ها: کمک ، زلزله ، زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.