آيينه 12 دوره مقاومت در سينماي دفاع مقدس؛

خزاعي: اهميت سينماي مقاومت و انقلاب در تمامي دنيا مطرح شده است

دبير دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت گفت: سينماي مقاومت افق هاي جديدي را پيش رو دراد كه امروز اهميت و تأثيرگذاري آن در تمامي دنيا ديده شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به كرمان، محمد خزاعی شامگاه دوشنبه شب در آیین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: از شمال تا جنوب و شرق و غرب کشور در حال برگزاری این جشنواره هستند و برنامه‌ریزی‌های زیادی در این زمینه صورت گرفت.
وی بیان داشت: حساسیت‌های موجود در رسانه‌های خارجی و بازتاب‌هایی را که در روزهای اخیر در روزنامه‌های صهیونیستی شاهد آن هستیم، همه نشان می‌دهد که کار مهم و ارزشمندی را دنبال می‌کنیم.
خزاعی افزود: بخش مقاومت، بیداری اسلامی، غزه، لبنان و ظلم‌ستیزی همه به اهمیت این جشنواره افزوده است.
وی فیلم‌سازان دفاع مقدس را ارزشمند دانست و عنوان کرد: این افراد همان جبهه فرهنگی را در مبارزات خود به گونه‌ای دیگر پیش گرفته‌اند و رقم می‌زنند.
خزاعی گفت: آینده سینمای انقلاب و مقاومت توسط کسانی رقم می‌خورد که مستقل، آزادیخواه و بدون وابستگی به دیگران هستند.
وی تصریح کرد: سینمای مقاومت افق‌های جدیدی را پیش رو دارد و به دنبال مفاهیم جدیدی از جمله عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است.
خزاعی ابراز داشت: قطعا تمام کسانی که در دنیا می‌خواهند در مورد سینمای مقاومت کار کنند، باید افق جدیدی را به روی خود بگشایند.
وی افزود: به زودی سینمای مقاومت و انقلاب در دنیا بر می‌خیزد.
دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با ابراز خرسندی از همکاری و همراهی مسئولان استان کرمان در برگزاری این جشنواره گفت: درهای تمام نهادها و دستگاه‌های استان کرمان برای برپایی این جشنواره به روی ما باز شد.
خزاعی بیان داشت: اشتیاق زیادی برای برپایی این جشنواره در استان کرمان وجود داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.