کرمان/

خادمان حرم امام مهربانی وارد کرمان شدند

کاروان خدام حرم رضوی برای حضور در وی‍ژه برنامه های جشن های مردمی دهه کرامت بویژه جشن بزرگ زیر سایه خورشید هم اکنون از استان یزد، وارد کرمان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان :

کاروان خادمان حرم امن رضوی ساعاتی پیش برای چهارمین سال متوالی در میان استقبال مردم و مسئولین وارد شهر کرمان شد.

خدام امام رضا (ع) که به منظور برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید و اهتزاز پرچم گنبد منور رضوی به کرمان آمدند، در اولین برنامه خود، برای نواختن زنگ رضوی در مدرسه راهنمایی پسرانه شاهد کرمان حضور می یابند.

دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه یک آموزش و پرورش کرمان و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر برنامه های صبح امروز خادمان است.

خادمان حرم امام رضا (ع) سپس در دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور یافته و با دانشجویان دیدار می کنند.

شرکت در جشن شکوفه های نور ویژه دختران و دیدار با ایتام و کودکان بی سرپرست موسسه خیریه کرمانیان از دیگر برنامه های عصر امروز است.

خادمان حرم رضوی در آخرین برنامه امروز خود در جشن بزرگ ” زیر سایه خورشید” حضور یافته و در جمع با شکوه مردم کرمان در محل سالن شهدای کارگر با قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پرچم آستان ملکوتی امام هشتم شیعیان جهان را به اهتزاز در می آورند.

گفتنی است جشن بزرگ ” زیر سایه خورشید” با سخنرانی حجت الاسلام نقویان و مداحی حاج ابراهیم قانع و اجرای محمد رضا حسینیان از ساعت ۷ امشب در محل سالن شهدای کارگر (تلاش) برگزار می شود./س

برچسب ها: ورود ، خدام رضوی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.