قرباني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مديران روزنامه شرق با شعار روشنفكري در جهل مركب به سر مي‌برد

رئيس دانشگاه گلستان با بيان اينکه وصيتنامه‌هاي شهدا گواه بصيرت مثال‌زدني اين عزيزان است، گفت:‌ روزنامه شرق با شعار روشنفكري دچار تاريك‌ذهني شده و در جهل مركب به سر مي‌برد.

 عباس قرباني رئيس دانشگاه گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره اهانت كاريكاتوريست روزنامه شرق نسبت به رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان اسلام در زمان دفاع مقدس آيا با چشم بسته 8 سال از ميهن دفاع كردند يا عقلايي در ميدان جنگ پيش رفته‌اند؟ بهترين گواه براي بصيرت مثال زدني نيروهاي رزمنده هشت سال دفاع مقدس وصيت‌نامه‌هاي اين عزيزان است. چرا که وصيتنامه‌ شهدا گوياي واقعيت،‌عشق، ايمان و وطن‌پرستي‌ آنهاست.

وي تصريح كرد: در بين رزمندگان نوجوان،‌ جوان،‌ ميانسال و كهنسال را داشتيم؛ آيا تمامي اين افراد با سنين مختلف با احساس و چشم بسته عمل كرده‌اند؟ خير، اين  افراد پيرو خط امام(ره) بوده‌اند، بنيانگذاري كه جهان غرب را به زانو درآورد و شعارهايش جهاني شد كه اين يكي از دلايل واقع‌بيني تفكر ايشان است.

قرباني در ادامه افزود: روزنامه شرق با شعار روشنفكري دچار تاريك‌ذهني شده و در جهل مركب به سر مي‌برد گمان مي‌كنند مي‌دانند اما حقيقتا نمي‌دانند؛ همانطور كه امپراطوري رسانه‌اي غرب و ليبرال دموكراسي كه ادعاي احترام به همه عقايد و آزادي بيان را مطرح مي‌كند اما در عمل متاسفانه حرمت پيامبر مكرم الهي را هم نگه نداشتند.

عضو شوراي مركزي كانون دانشگاهيان ايران اظهار داشت: از آنجايي كه برد رسانه زياد است و قدرت تخريبي بالايي دارد اين قدرت تخريبي قابل ارجاع است يعني افرادي سودجو مي‌توانند مجددا چندماه و يا چند سال آينده به آن مراجعه و مجددا از آن نسخه بهره‌برداري كنند؛ بنابراين از وزارت ارشاد و دستگاه قضايي مي‌خواهيم برخورد محكم و قاطعي با اين حوزه فرهنگي انجام دهد.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: شرق ، کاریکاتور ، رزمنده ، چشم ، بسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.