رودهن/

تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا امری قطعی است

معاون عمرانی فرماندار شهرستان تهران گفت: تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا امری قطعی است.

حجت‏ الله مهدوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: در روز های اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجرای قطعی این طرح را در یکی از خبرگزاری‏های فراگیر اعلام کرده بود.

وی ادامه داد: امت اسلامی ایران مردمی امتحان پس ‏داده هستند و بنابر فرمایش و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب باید از دل و جان به آنها خدمت کرد.

مهدوی از نحوه علمکرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس ابراز رضایت کرد و افزود: خوشبختانه این شهر از دو مدیر با برنامه به عنوان شهردار سابق و شهردار کنونی پردیس سود برده و می ‏برد.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان تهران اضافه کرد: نمونه این برنامه‏ ریزی دقیق در مسیر خدمات‏ رسانی در افتتاح طرح‏ های عمرانی و خدماتی متعددی مشهود است.

وی، ایجاد زیرساخت‏ ها به همان سرعت احداث واحد های مسکونی در طرح‏ های مسکن مهر شهرستان تهران را خواستار شد و افزود: به طور قطع گام‏ های برداشته شده در مسیر ایجاد تسهیلات برای خانه‏ دار شدن مردم مثبت است.

مهدوی ادامه داد: از این رو مسئولان نهادهای دولتی و مدیران دستگاه‏ های مختلف شهرستانی باید در این زمینه دولت را یاری کنند.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان تهران اضافه کرد: مدیران باید بدانند که پس از پایان دوره کاری آنها هیچ چیزی جز خدمات آنها به یادگار نمی ‏ماند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.