بالاخره سرخپوشان در یک بخش اول شدند

این پرسپولیسی که از روزهای اوج خود، فرسنگ ها فاصله دارد شاید فقط در جایی که بازرسان AFC از کامل بودن مدارکشان صحبت کرده اند اول باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران:  پرسپولیس چند سالی است که پرسپولیس سابق نیست تیمی که مدعی اصلی قهرمانی بود حالا گاهی باید تنها برای فرار از انتهای جدول بکوشد.
حتی درخشش در فصل نقل و انتقالات و حل مشکلات مالی و خرید ستاره های میلیاردی و جذب مربی صاحب نام پرتغالی هم دردی از این تیم دوا نکرد.
 در هفته اخیر بازرسان AFC   برای تعیین سهمیه به کشورمان آمده بودند تا حین بررسی وضعیت باشگاه ها و تجهیزات ورزشگاه ها نگاهی هم به مدارک تیم ها داشته باشند در میان باشگاه های تحت بازرسی این بازرسان،  پرسپولیسی ها دارای کامل ترین پرونده بودند و شاید اگر از این حیث یک رده بندی میان تیم ها تشکیل دهیم سرخپوشان اول شوند.
 پس از پرسپولیس ، تیم هایی هم چون فولاد خوزستان، استقلال، مس کرمان، سپاهان، ذوب آهن،نفت تهران و فجر قرار دارند.
 پرسپولیسی ها با مدیریت رویانیان اگر چه بر روی کاغذ بهترین عملکرد را داشته اند اما در عمل به نظر نمی رسد انگیزه کافی برای قهرمانی داشته باشند حالا اوضاع جور دیگری است هوادارانی که بیشترین در میان تیم های باشگاهی کشور هستند از تیمشان برد می خواهند آن ها یار سرما و گرمای تیم خود خواهند بود به شرطی که بازیکنانشان هم گاهی به فکر آن ها باشند به فکر تعصبی که مبادا از ياد برود که اگر انتهای جدول  هم نصیب بازیکنان شود، در صورت بی تعصبی عین خیالشان نخواهد بود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار