کنفرانس خبري امروز تيم هاي پرسپوليس- سايپا

مانوئل ژوزه:کریمی عذرخواهی هم کند از تصمیمم منصرف نمی شوم/مجتبی تقوی: اهل کری خواندن نیستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی اگر عذرخواهی هم کند من بازهم از تصمیمی که گرفته ام، برنمی گردم و بدون کريمي هم مي توانيم کار کنيم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مانوئل ژوزه اظهار داشت:  در مورد علی کریمی نظرم تغییری پیدا نمی کند و من باید در تصمیماتی که می گیرم محکم باشم زیرا بازیکنی که 34سال سن دارد به درد تیم من نمی خورد ومن برای این کار دلایل خاص خود را دارم و به عقب باز نمی گردم حتی اگر علی کریمی هم عذر خواهی کند من از این تصمیم خود منصرف نمی شوم.

وی تصریح کرد: شهاب گردان باید در تمرینات سعی و تلاش بیشتری انجام دهد تا بتواند به جای نیلسون درون دروازه سرخپوشان جای گیرد وگرنه با چنین وضعی باید یا منتظر عملکرد ضعیف نیلسون باشد و یا اینکه شاهد مصدومیت او در درون دروازه باشد تا بتواند به جای او بازی کند.

*مخالف ایمون زاید بودم

وی افزود: هنگامیکه عهده دار سکان هدایت این تیم شدم با حضور ایمون زاید درترکیب تیم مخالف بودم اما مسئولان باشگاه چند فیلم درمورد بازی او به من نشان دادند تا توانستند نظر من را تغییر دهند و زاید را نگهدارم اما برای من تلاش بازیکنان درتمرینات اهمیت دارد و فرقی نمی کند که چه اسم و یا شهرتی دارد بازیکنان باید با تلاش بیشتر خود را نشان بدهند تادر ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کنند.

*در مصر هم تمرینات را پشت درهای بسته برگزار کردیم

مانوئل تأکید کرد: هنگامیکه درمصر کار می کردم هم تمرینات راپشت درهای بسته انجام می دادیم چرا که من معتقدم بازیکنان درموقع تمرین باید تمرکز لازم را داشته باشند وهواداران هم نباید از ما خرده به دل بگیرند زیرا آنها می توانند هفته ای یکبار تمرینات مارا از نزدیک مشاهده کنند.

سرمربی سرخپوشان در باره بازی باسایپا اشاره کرد: پیروزی آخر مادربرابر آلومینیوم موجب شده تا بازیکنان با انگیزه و روحیه بیشتری تمرینات خودرا انجام دهند واین امر باعث می شود اعتماد به نفس بازیکنان بالا برود البته بازی با سایپا برای ما سخت خواهد بود چرا که آنها از شرایط خوبی درجدول رده بندی برخوردار هستند و با توجه به اینکه تعطیلات لیگ نیز نزدیک است باید سعی کنیم تا با پیروزی به تعطیلات برویم ماباید دربرابر خودروسازان با آرامش خاطر و مطمئن بازی کنیم و اگر این شرایط را بتوانیم در پرسپولیس بوجود بیاوریم حتما شانس پیروزی را پیدا خواهیم کرد.

*مجتبی تقوی: اهل کری خواندن نیستم

پرسپولیس جایی برای اشتباه کردن باقی نگذاشته سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من اهل کری خواندن نیستم و تنها به دنبال نتیجه گیری در برابر سرخپوشان هستم.

مجتبی تقوی در کنفرانس خبری خود در سازمان لیگ اظهار داشت: اهل کری خواندن نیستم ومی دانم که مانوئل مربی خوبی است وتیم پرمهره قدرتمندی دارد باید دربرابر آنها خوب بازی کنیم چراکه آنها به اندازه کافی اشتباه کرده اند ودیگر جایی برای اشتباه کردن باقی نگذاشته اند.

وی تصریح کرد: من فکر می کنم سرخپوشان با تمام قوا وبهترین کیفیت در برابر ما حاضر خواهند شد ولی به هرحال مادوست داریم که پیروزی میدان باشیم وسربلند از زمین بیرون آییم.

تقوي افزود: تیم ما از نظر فنی بسیار موفق بوده و حتی نتایجی راکه واگذار کردیم بازی نزدیکی انجام دادیم و یک تیم آرمانی بوده ایم ومن معتقدم که ما مثل برخی از تیم ها فراز ونشیب بسیاری نداشتیم ویکی از تیم های موفق درلیگ دوازدهم بوده ایم.

تقوی اشاره کرد: سایپا برای پیروزی در هممه بازیها حضور پیدا می کند و هدف ماهم این است بدست بیاوریم ضمن اینکه همه بازیکنان ما به سه امتیاز بازیها فکر می کنند ژ.

وی تأکید کرد: ورزشگاه انقلاب کرج تو.انایی میزبانی در برابر استقلال وپرسپولیس را دارد ومعتقدم که بازیهای مابا این دوتیم می بایستی سایپا میزبان بازی باشد اما مابه تصمیماتی کهاز سوی سازمان لیگ اتخاذ می گردد احترام می گذاریم تا مردم هم راحت تر بتوانند شاهد بازی باشند.

*دیکتاتور هستم

مجتبی تقوی خاطرنشان کرد: من از نظر فنی انسان دیکتاتوری هستم وبازیکنان باید سختی های زیادی را تحمل کنند چرا که من بسیار سختگیر هستم و معتقدم که به سایپا آمده ام تا کار کنم و برای حرف زدن به این باشگاه نیامده ام.

* اعتراض به تعطیلی لیگ، اشتباه است

وی اظهار داشت: نباید به مسئولان اعتراض کنیم که چرالیگ را تعطیل می کنیم زیرا منافع ملی وبازیهای ملی ما ارجحتر نسبت به بازی های باشگاهی است وما باید دست به دست هم بدهیم تابه جام جهانی راه پیدا کنیم و تنها درصورتی می توانیم بگوییم که لیگ تعطیل نگردد که تمامی کارشناسان با تیم ملی وتعطیلی لیگ مخالفت کنند./مح

برچسب ها: کریمی ، ژوزه ، گردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار