بی احتیاطی راننده حادثه ساز شد

رئیس پلیس مرکز راه های کنترل کشور گفت: بیشترین تصادفات به علت عدم توجه به جلو رانندگان است که بر همین اساس بامداد امروز به دلیل تخلف نامبرده خودروی پرایدی با شی ثابتی برخورد کرد و حادثه آفرین شد.

سرهنگ صدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود: ساعت 5 دقیقه بامداد امروز در استان سیستان و بلوچستان محور زابل زاهدان خودروی پرایدی با شی ثابت برخورد کرد که ثمره این تصادف از دست رفتن جان یک تن و مجروحیت 4 تن شد.

* باز هم عدم توجه به جلو منجر به تصادف شد

وی در ادامه به حادثه دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: عصر روز گذشته ساعت 17:45 به علت عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون در استان کرمان، محور کرمان ماهان، وسیله نقلیه کامیون ولوو با یک دستگاه پژو 405 برخورد که در این حادثه خوشبختانه تصادف فوتی نداشتیم و فقط 3 تن مجروح شدند.

* تصادف خودروهای سنگین این بار در محور سمنان

سرهنگ سلبی گفت: روز گذشته اتوبوس اسکانیا به علت تجاوز به چپ در محور سمنان با کامیون بنز برخورد کرد و حادثه ای به بار آورد که حاصل آن کشته شدن یک تن و مجروحیت 4 تن بود.

وی خاطر نشان کرد: سهم تخلفات حادثه ساز در تصادفات 24 ساعت گذشته بدین شرح است: 37 درصد به علت عدم توجه به جلو و خواب آلودگی و خستگی بوده که در این راستا 59 فقره تصادف حادثه ساز رخ داده است و 19 درصد تصادفات نیز به علت تخطی از سرعت مطمئنه و 16 درصد به علت انحراف به چپ است./ز

برچسب ها: پلیس ، کشته ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.