انصاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان ايراني با طرح نظريه، اقتصاد اسلامي را جهاني کنند

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي تشکيل کميته اقتصادي در همه دانشگاه‌ها را لازم دانسته و گفت: دانشجويان ايراني با طرح نظريه‌هاي مختلف طرح اقتصاد اسلامي را جهاني کنند.

مهدي انصاري مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيدرجايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکيل کميته اقتصادي در دانشگاه‌ها اظهار داشت: هدف از تشکيل کميته اقتصادي در دانشگاه، بومي کردن علوم است.

وي با تاکيد بر اينکه بايد در دانشگاه‌ها از ضبط و ترجمه علوم غربي صرف نظر شده و علم بومي توليد شود، گفت: براي رسيدن به علم بومي بايد، کرسي‌هاي آزادانديشي راه‌اندازي شود و در اين کرسي‌ها راهکارهاي توليد علم بومي شناسايي و مطرح شود.

انصاري با اشاره به اينکه جهان نياز به تئوري جديد اقتصادي دارد و اقتصاد آدام اسميت ديگر پاسخگوي جامعه نيست، تصريح کرد: بيشتر اقتصاددانان دنيا به اين مساله اذعان داشته‌اند که جهان نياز به تئوري اقتصادي ديگري و البته اقتصاد ديني دارد و بر همين مبنا دانشجويان و دانشگاهيان بايد پيشگام در رسيدن به اين اقتصاد باشند.

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه دانشجويان بسيجي با برگزاري همايش در زمينه اقتصاد مقاومتي اولين گام در اين زمينه را برداشتند گفت: دانشجويان با گفتمان سازي در اين زمينه، ذهن و تفکر ساير اقشار را به سمت اقتصاد مقاومتي سوق مي‌دهند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي تشکيل کميته اقتصادي در همه دانشگاه‌ها را لازم دانسته و خاطرنشان کرد: دانشجويان ايراني بايد به اين نياز جهان پاسخ داده و با طرح نظريه‌هاي مختلف طرح اقتصاد اسلامي را جهاني کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار