تبریز/

رکابزنان تیم دوچرخه سواری بانوان آذربایجانشرقی در دومین مرحله لیگ کورسی کشور

رکابزنان تیم دوچرخه سواری بانوان آذربایجانشرقی در دومین مرحله لیگ کورسی کشور شرکت میکنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست و جاده، از پانزدهم مهرماه به مناسبت گرامیداشت "شهدای زن" برگزار خواهد شد و تیم دوچرخه سواری آذربایجانشرقی با 5 رکابزن و یک مربی عازم رقابتها شد.

دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در مواد پیست و جاده، از پانزدهم مهر ماه به مدت 3 روز تحت عنوان گرامیداشت "شهدای زن" در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار و زهرا خسروشاهی ، فرشته چلانی ، عاطفه غلوی ، ویدا دلاوری و سودا فیضی رکابزنان استان به مربیگری مریم مهراسا عازم این رقابتها می شوند.

در دومین دوره رقابتهای لیگ کورسی بانوان، رکابزنان در رده سنی جوانان در مواد ( تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دور حذفی، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت جاده) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین دوچرخه سواران در رده سنی بزرگسالان نیز در این دوره از رقابتها در مواد ( 200 متر، تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دورحذفی، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت) پا به رکاب خواهند شد.

همچنین در این دوره از رقابتهای لیگ کورسی بانوان، امتیازات در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در مواد پیست به صورت مجزا محاسبه خواهد شد.

گفتنی است: نخستین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی دوچرخه سواری بانوان در مواد پیست و جاده، از نهم اردیبهشت ماه به مدت 3 روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان در رده سنی جوانان منطقه آزاد تجاری ارس نماینده آذربایجانشرقی با 1030 امتیاز صدرنشین شد و تیمهای شهرداری همدان با 951 امتیاز و پاسارگاد تهران با 856 امتیاز دوم و سوم هستند./س

برچسب ها: رکابزنان ، دوچرخه ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.