حجت‌الاسلام گواهي در واکنش به خروج منافقين از ليست تروريست‌ها:

آمريکا ثابت کرد که در رأس تروريسم جهاني قرار دارد

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: آمريکا با خارج کردن منافقين از ليست گروهک‌هاي تروريستي ثابت کرد که در رأس تروريسم جهاني قرار دارد و براي رسيدن به اهداف خود از گروهک‌هاي تروريستي حمايت مي‌کند.

حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه در هر مقطعي که آمريکا براي کشورمان توطئه چيني کرده ايران پيش از اجراي توطئه دست آمريکا را خوانده است، اظهار داشت: آمريکا که همواره در تقابل خود با ايران با ناکامي روبرو شده سعي کرد با خروج منافقين از ليست گروهک‌هاي تروريستي با ايجاد جنگ رواني بر شکست‌هاي خود سرپوش بگذارد.

وي افزود: ماهيت گروهک تروريستي منافقين براي همه جهانيان آشکار است و همه مي‌دانند که آنها رذل‌ترين انسان‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامي هستند.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله با اشاره به جنايات گروهک منافقين در به شهادت رساندن رئيس جمهور، نخست وزير،‌ نخبگان فرهنگي و علمي، مردم عادي و 72 نفر از افراد تاثير گذار نظام در حزب جمهوري اسلامي خاطر نشان کرد: ضربه‌هايي که اين گروهک تروريستي به کشور وارد کرده اگر در کشور ديگري رخ مي‌داد مي‌توانست باعث از هم پاشيدن نظام آن کشور باشد.

وي گفت: آمريکا با خارج کردن منافقين از ليست گروهک‌هاي تروريستي ثابت کرد که در رأس تروريسم جهاني قرار دارد و براي رسيدن به اهداف خود از گروهک‌هاي تروريستي حمايت مي‌کند.

گواهي با يادآوري استفاده ابزاري آمريکا از مخالفين نظام‌هاي استکبار ستيز در پيشبرد اهداف خود تصريح کرد: حمايت از اپوزيسيون در سوريه و گروهک منافقين نمونه‌هاي آشکار اين استفاده ابزاري است.

وي با تاکيد بر اينکه گروهک تروريستي منافقين هيچ گاه بين ملت‌ها از ليست تروريسم خارج نمي‌شود، خاطر نشان کرد: به طور قطع اتخاذ اين تصميم غلط از سوي يک يا چند کشور که قدرت را در دست دارند، ملاک جهاني بودن اين تصميم نخواهد بود.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) در پايان، اتخاذ اين تصميم از سوي آمريکا را مضحک خواند و يادآور شد: آمريکا سعي کرد با اين اقدام، مرهمي بر زخم‌هاي خود بگذارد اما اين بار هم تصميم اشتباه آمريکا باعث شکست ادعاهاي آمريکا مبني بر مبارزه با تروريسم در جهان به ويژه ميان ملت‌ها شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: منافقین ، خروج ، لیست ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار