گل‌صنم‌لو در واكنش به تغيير موضع احمدي‌نژاد درباره جاسبي:

موضع جاسبي تغييري نكرده كه بخواهد در راستاي انقلاب حركت كند

مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد در واکنش احمدی‌نژاد به تغییر مواضعش درباره جاسبی،‌ گفت: توضيحات احمدي‌نژاد در رابطه با اقداماتش قابل قبول نيست.

سعيد گل‌صنم‌لو مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن در واکنش به تغيير موضع احمدی‌نژاد نسبت به جاسبی،‌ اظهار داشت: توضيحات احمدي‌نژاد در رابطه با کارهايي که انجام مي‌دهد، قابل قبول نيست.

وي با اشاره به اظهارات احمدي‌نژاد در مورد اينكه داستان دانشگاه آزاد و مسائل مرتبط با آن شخصي نبوده و ما همه بايد طرف انقلاب باشيم و بايد صف انقلاب را تقويت كنيم گفت: جاسبي هيچ‌گونه تغيير موضعي نداده است كه بخواهد در راستاي انقلاب حركت كند.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه اسلامي شدن دانشگاه‌ها يكي از مطالبات رهبري است، تصريح كرد: با توجه به عملكرد جاسبي در دوران مديريت دانشگاه ازاد و حمايت از فتنه 88، وي هيچ جايگاهي در شوراي اسلامي شدن دانشگاه‌ها ندارد.

گل‌صنم‌لو با تاكيد بر موضع انتقادي احمدي‌نژاد و تيم وي در دولت نهم به جاسبي و دانشگاه آزاد اظهار داشت: با توجه به اينكه جايگاه جاسبي اكنون براي مردم مشخص شده است، جنبش دانشجويي نسبت به موضع فعلي احمدي‌نژاد انتقاد مي‌كند و حضور چنين فردي را در شوراي اسلامي شدن دانشگاه‌ها نمي‌پذيرد.

مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد در پايان خاطرنشان كرد: احمدي‌نژاد بايد نسبت به اين مساله روشنگري كرده و اين توضيحات قابل قبول نيست.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار