معاون عمليات سازمان بسيج مستضعفين در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برپايي رزمايش گردان‌هاي بيت المقدس در استان مركزي/بسيج در هر موقعيتي پاسخ‌گوي تمام تهديدات است

معاون عمليات سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز بسيج مستضعفين آمادگي دارد در هر موقعيتي به نحو احسن پاسخ‌گوي تمام تهديدات باشد.

سرهنگ نصرت‌الله سيف در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اين‌که "بسيج نيروي کارآمد کشور در تمام ميدان‌هاست" اظهار داشت: اين نيروي کارآمد تمام ميدان‌ها در حوزه جنگ سرد در بعد نظامي و در حوزه جنگ نرم در بعد ايدئولوژي و حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و دست‌يابي به خواست ولايت فقيه در حال افزايش توان خود است.

وي افزود: با توجه به ذخيره‌اي که طي 33 سال گذشته به ويژه در دوران دفاع مقدس توشه راه بسيج شده، اين نهاد انقلابي در ابعاد نظامي و دفاعي توانسته توان خود را به بالاترين حد برساند.

معاون عمليات و مقاومت مردمي سازمان بسيج مستضعفين با يادآوري اقدامات بسيج در حوزه خدمت‌‌رساني به مردم تصريح کرد: علاوه بر انجام پروژه‌هاي عمراني در قالب گروه‌هاي جهادي در سراسرکشور در سوانح طبيعي مانند سيل، زلزله، آتش سوزي و... اقدامات برجسته‌اي انجام داده که از اين جمله مي‌توان به نقش اول امداد رساني در سيل گلستان، بيشتر اعزام نيرو‌هاي امدادگر در زلزله بم، نخستين نيروي سازمان يافته در صحنه زلزله آذربايجان، کمک‌رساني و حفظ امنيت مردم سانحه ديده و پيشگامي در بازسازي مناطق آسيب ديده اشاره کرد.

وي با تاکيد بر اين‌نکته که امروز بسيج مستضعفين آمادگي دارد در هر موقعيتي به نفع احسن پاسخ‌گوي تمام تهديدات باشد خاطر نشان کرد: با توجه به اين‌که دشمنان انقلاب اسلامی منتظر کوچکترين فرصت براي توطئه چيني هستند سازمان بسيج پس از آموزش نيرو‌هاي رزمي خود در حوزه‌هاي مقاومتي سطح کشور و رصد تمامي تهديدات دشمن براي ارتقا توان رزم بسيجيان اقدام به برپايي گسترده رزمايش گردان‌هاي بيت المقدس در سطح کشور کرده که اين رزمايش‌ها تا اواخر امسال ادامه داشته و هر هفته طي دو روز در يکي از استان‌ها به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ سيف ادامه داد: به دنبال توهين به ساحت مقدس پيامبر اکرم(ص)، سازمان بسيج براي سيلي زدن به صورت استکبار جهاني رمز "يا محمد رسول الله" را براي تمامي رزمايش‌هاي گردان‌هاي عاشورا، الزهرا (س)و بيت المقدس در طول سال‌جاري در سطح کشور برگزيده است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: امروز در استان مرکزي رزمايش گردان‌هاي بيت المقدس در مقر‌هاي تعيين شده با آموزش يگان‌ها و راهپيمايي تاکتيکي شبانه آغاز شده و صبح فردا طي برنامه‌اي مدون اين رزمايش در سطح استان مرکزي با حضور سردار فضلي فرمانده قرارگاه امام هادي (ع) برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/

پ2
برچسب ها: سیف ، بسیج ، معاون عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار