ابراهیمی:

ژوزه تاکتیک ندارد، مربی ایرانی جایگزین کنیم/ حضور 7 پرسپولیسی در تیم ملی زیاد است

کارشناس و پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران از عملکرد ژوزه سرمربی این تیم اظهار نارضایتی کرد و بیان داشت: مربی ایرانی بهترین جایگزین برای ژوزه است.

  ناصر  ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی زیبا و با کیفیتی از قرمز پوشان پایتخت در دیدار مقابل سایپا در هفته‌ی یازدهم شاهد نبودیم و متاسفانه علی رغم اینکه از شروع لیگ زمان زیادی می‌گذرد اما همچنان مانوئل ژوزه در ساختن تیمی قدرتمند ناکام است.
وی ادامه داد: بازی کسل کننده‌ای را شاهد بودیم و توپ در میانه‌ی زمین و پشت خط 18 قدم دو تیم رد و بدل می‌شد و بازی تاکتیکی خاصی را از تیم پرسپولیس تهران برای رسیدن به دروازه‌ی حریف شاهد نبودیم.
ابراهیمی افزود: پرسپولیس تهران در مقابل حریفان قدرتمندی همچون سایپا با مشکل مواجه است و پیروزی مقابل سه تیم تازه لیگ برتری آلومینیوم حاکی از بهبود شرایط در تیم پرسپولیس نیست و معتقدم این تیم با ژوزه موفق نمی‌شود.
وي تصريح کرد: توقعات و انتظارات از تیم استقلال و پرسپولیس بسیار بالاست هواداران پرشمار دو تیم خواهان نمایشی قابل قبول و فوتبالی فنی از بازیکنان تیم‌های محبوبشان هستند که متاسفانه بازیکنان قرمز پوش پایتخت پس از 11 هفته در برآوردن انتظارات هواداران تیم خود ناکام بوده‌اند و علاوه بر اینکه بازی زیبایی ارائه نمی‌دهند در کسب نتیجه‌ی مطلوب نیز با ضعف مواجه هستند و مدت‌هاست که هواداران بازی زیبایی را شاهد نیستند.
کارشناس فوتبال افزود: تیم پرسپولیس تهران 11 بازیکن خلاق و طراح ندارد یارگیری در وسط زمین بدرستی انجام نمی‌گیرد به طور کلی پرسپولیس تیم کاملی نیست. فقر هافبک بازی ساز از معضلات و مشکلات موجود در این تیم است تیم باید تقویت شود و افراد مسئول در پرسپولیس باید به این نکته توجه کنند و ضعف موجود را به همراه سایر معضلات تیم هرجه سریعتر حل کنند.
وی افزود: مانوئل ژوزه به اندازه یک سال با من تفاوت سنی دارد زمانی که صحبت از حضورم در پرسپولیس بود بالا بودن سن من را بهانه‌ای برای حضورم در تیم کردند اما حال مربی هم سن و سال من را برای حضور در تیم جذب می‌کنند متاسفانه به پیشکسوتان احترام نمی‌گذارند و دیگر خواهان افرادی همچون ما که سال‌های زیادی از زندگیمان را صرف فوتبال کرده‌ایم نیستند.
ابراهیمی در خصوص اسامی تیم ملی اظهار داشت: به کیروش دیگر اعتقادی ندارم وی به هیچ عنوان به فکر آینده تیم ملی کشورمان نیست وی باید در کنار تیم ملی اصلی بازیکنان جوانی را جمع آوری و تیم ملی ب را تشکیل دهد تا آینده فوتبال ما تضمین شود.
وی افزود: رحمتی دروازه بان موفق- حرفه‌ای و سطح بالایی است اما اگر وی دچار مصدومیت شود دروازه‌بانی در سطح وی در اختیار نداریم که جایگزین وی کنیم مسئولان باید برای حل این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.
ابراهیمی افزود: حضور 7 پرسپولیسی در اردوی تیم ملی زیاد است و معتقد هستم از این تیم فقط سید جلال حسینی شایسته حضور در تیم ملی است و سایر افراد دعوتی در اندازه تیم ملی نیستند از طرفی از تیم استقلال بازیکنان بیشتری شایستگي حضور داشتند البته کریم انصاری فرد از لحاظ فنی بازیکن سطح بالایی از پرسپولیس است اما وی را خراب کرده‌اند و انصاری فرد از لحاظ روحی و روانی شرایط مطلوبی ندارد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۰۹:۳۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۱
با سلام اقاي رويانيان ‍ژوزه را بر كنار كنيد
آخرین اخبار