لرستان/

دشمنان به دنبال حذف مقدسات دینی هستند

جهل علمی و عملی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی و تفرقه و اختلاف، ناسپاسی نعمت، غرور و خودخواهی از آثار مخرب این جهل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم آباد گفت: دشمنان می‌خواهند اسلام را از زندگی مردم حذف و مقدسات دینی را نادیده بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی با بیان اینکه گرانی اخیر به عموم جامعه به ویژه قشر فقیر فشار آورده است و انتظار می‌رود که مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر این مسئله را حل کنندافزود: امروز نیاز است که در جامعه بحث اقتصاد مقاومتی اجرا شود.

وی با تأکید بر اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: جهل علمی و عملی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی و تفرقه و اختلاف، ناسپاسی نعمت، غرور و خودخواهی از آثار مخرب این جهل است.

میرعمادی در ادامه خاطرنشان کرد: خشم مقدس مسلمانان در دفاع از پیامبر اکرم همچنان ادامه دارد.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: آنچه اینجا مهم است موضع‌گیری سران کشورهای غربی که در این زمینه آمریکا و اروپا سعی کرده‌اند در ابتدا دامن خود را از این جریان اسلام ستیزی بی‌تأثیر وانمود کنند اما رئیس‌جمهور آمریکا پس از مدتی به جای موضع‌گیری در برابر اهانت‌کنندگان مسلمانان را به دو گروه میانه‌رو و تندرو تقسیم کرد.

میرعمادی خاطرنشان کرد: سران استکبار در این زمینه گفته‌اند که تروریست‌ها از مسلمانان تندرو هستند که این جای تأسف دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه گفت: مشخص شده که دست اروپا و آمریکا در اهانت به پیامبر آلوده است.

وی افزود: هدف اصلی اهانت‌کنندگان و استکبار جهانی از توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام نفی اسلام و مقدسات اسلامی بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند اسلام را از زندگی مردم حذف و مقدسات دینی را نادیده بگیرند.

میرعمادی تصریح کرد: برای اینکه همیشه جلوی این اهانت‌ها گرفته شود باید چند نکته را توجه کنیم یکی اینکه مسلمانان باید همیشه وحدت و اتحاد خود را حفظ کنند و دوم اینکه ایستادگی مقابل استکبار را همیشه باید ادامه دهند.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: این تظاهرات نباید مقطعی باشد بلکه باید استمرار داشته باشد زیرا این اعلام نفرت عمومی و یکپارچه مسلمانان اثرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: مردم ایران از همان روزهای اول خشم و انزجار خود را از استکبار به نمایش گذاشتند و به تبع مردم لرستان نیز همواره در دفاع از پیامبر و آل پیامبر پیشگام بوده‌اند.

خطیب جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: 21 مهرماه در لرستان به عنوان روز دفاع از پیامبر اعلام می‌کنیم و یکایک مردم این استان بعد از نماز جمعه در سطح شهرستان‌های لرستان با راهنمایی اعلام وفاداری تبعیت و ایستادگی در دفاع از پیامبر را تا پای جان اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه به روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: اسلام برای کودکان ارزش فراوانی در نظر گرفته است.

میرعمادی خطاب به پدران و مادران گفت: پدران و مادران باید حقوق کودکان را محترم بشمارند.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: انتخاب نام نیک، تعلیم و تربیت، تعلیم قرآن، پرهیز از تنبیه و تغذیه مناسب و حلال وظیفه والدین نسبت به کودکان است.

وی در ادامه به بحث وحدت و همدلی بین مسئولان اشاره کرد و گفت: مسئولان نظام باید از تخریب همدیگر پرهیز کنند، وحدت و اتحاد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند./س

برچسب ها: دشمنان ، مقدسات ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.