تبریز/

کارخانجات آردسازی از عوامل موثر در اقتصاد مقاومتی هستند

کارخانجات آردسازی که با استراتژیك ترین محصول اقتصادی يعني گندم سروکار دارند، با بهره گیری از ظرفیت های موجود و توانمندی مناسب می توانند موثرترین عامل در اقتصاد مقاومتی قلمداد شوند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 گفت: در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی، در این برهه حساس، نوآوری این واحدها ، همکاری همه جانبه در امر خرید گندم مورد نیاز، غنی سازی آرد، تامین محصول آرد با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، خودکفایی در تامین مواد اولیه نان مصرفی خانوارها که اصلی ترین غذای مصرفی مردم است، می تواند در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی موثر و مفید واقع شود .

شامی نژاد يادآور شد: واحدهای آردسازی همانگونه كه در طول 8 سال دفاع مقدس از هیچ تلاش و پشتیبانی رزمندگان اسلام دریغ ننمودند و با پایداری و تلاش شبانه روزی یکی از اصلی ترین نیاز جبهه ها را تامین کردند؛ اینک نیز برای مقابله با تحریم های اقتصادی با الگوگیری و بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس و با اعمال جوانمردی و ایثارگری و چشم پوشی از مطامع و منافع دنیوی، با استفاده از ظرفیت های موجود، در خدمتگذاری به امت شهید پرور، تمامی ترفندها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب خواهند کرد.

مدير عامل شركت غله منطقه 8 در پايان تاكيد كرد: مدیران واحدهای آردسازی در حال راه اندازی سامانه اي هستند تا فروش آرد به صورت اينترنتي انجام شود. اين سيستم فروش که یک طرح ابتکاري است، ابتكارعمل مناسب را در جهت تأمین نیاز شبکه مصرفی مردم و همچنین جلوگیری از سوء استفاده دلالان ، واسطه ها و سودجویان، در اختيار ما قرار مي دهد تا برای استفاده از ظرفیت های سیلویی و انبارهای کارخانجات و خطوط تولید بطور شبانه روزی اقدام شود./س

برچسب ها: کارخانجات ، آرد ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.