كريمي اصفهاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گراني و تورم نتيجه بي توجهي به شعار منتخب سال توسط رهبر معظم انقلاب است/دستگاه‌هاي مربوطه بيش از اين وقت كشي نكنند

عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: عدم توجه مسئولان به شعار سال، كشور را به سمت معضل پيش برده است؛ گراني و تورم نتيجه عدم توجه به شعارهاي مقام معظم رهبري است.

احمد كريمي‌اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ميزان موفقيت دستگاه‌هاي مختلف در جهت حمايت از توليدات داخلي و کار و سرمايه ايراني گفت: مقام معظم رهبري چند سال است كه نامگذاري سال را بر اساس مسائل اقتصادي انجام مي‌دهند.

عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: رهبر انقلاب سال 87 را به نام نوآوري و شكوفايي، سال 88 را به نام حركت مردم و مسئولين به سوي اصلاح الگوي مصرف، سال 89 را به نام همت مضاعف و كار مضاعف، سال 90 را به نام جهاد اقتصادي و سال 91 را به نام توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني نامگذاري كردند.

وي تاكيد كرد: توجه مقام معظم‌ رهبري به مسائل اقتصادي و نامگذاري سال بر اين اساس، تيز بيني و هوشياري ايشان را نشان مي‌دهد.

كريمي‌اصفهاني اظهار داشت: اگر همان زمان كه رهبر انقلاب، سال را براساس مسائل اقتصادي نامگذاري كردند، مسئولان به اين مهم توجه و دقت مي‌كردند، ديگر چنين مشكلاتي در كشور وجود نداشت.

عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري تصريح كرد: عدم توجه مسئولان به شعار سال، كشور را به سمت معضل پيش برده است؛ گراني و تورم نتيجه عدم توجه به شعارهاي مقام معظم رهبري است.

وي تاكيد كرد: دولت به كار جمعي اعتقادي ندارد و فقط كار خود ار دنبال مي‌كند، مجلس بايد الزاماتي را براي دولت در رابطه با شعار سال ايجاد كند و اگر دولت به اين الزامات توجه نكرد مورد بازخواست قرار بگيرد.

كريمي‌اصفهاني با بيان اينكه دولت در پي بهبود مسائل اقتصادي نيست، گفت: بايد هدف‌گذاري مناسبي درباره تحقق شعار سال انجام مي‌داد و دستگاه‌هاي نظارتي هم با پيگيري مستمر مي‌توانستند دولت را وادار به انجام اين مهم كنند.

وي گفت: شش ماه از سال گذشت و عملكرد چشم‌گيري را درباره حمايت از توليدات داخلي شاهد نبوديم اما تا قصد توجه به اين مسئله را داشته باشيم شش ماه ديگر هم سپري مي‌شود بنابراين بايد مجلس و دولت سريعتر وارد عمل شوند.

عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطر نشان كرد: نظارت ضعيف، به دستگاه‌هاي مربوطه جرات داده تا به شعار سال كم توجهي كنند و بعيد مي‌دانم كه در فرصت باقي مانده توفيق چنداني درباره تحقق سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني داشته باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تولید ، داخلی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار