نيازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

آغاز فعاليت كميته اقتصاد مقاومتي دانشگاه آزاد بيرجند با هدف شناسايي ضعف‌هاي اقتصادي

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند از تشکيل کميته اقتصاد مقاومتي بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند با هدف شناسايي ضعف‌هاي اقتصادي و ارائه راهكار به مسئولان خبرداد.

سامان نيازي عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي كل كشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشكيل كميته اقتصاد مقاومتي در دانشگاه‌ها اظهار داشت: اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد واحد بيرجند، طي نشستي اهداف كلي اقتصاد مقاومتي را بررسي كرده و كميته اقتصاد مقاومتي را در اين دانشگاه تشكيل دادند.

وي هدف از تشكيل كميته اقتصادي در اين دانشگاه را تبيين كلي اهداف اقتصاد مقاومتي، كنترل تورم، خودكفايي در محصولات وابسته دانست و افزود: بسيج دانشجويي اهتمام جدي براي حل اين مسائل و مشكلات اقتصادي دارد.

نيازي با بيان اينکه جلسه بسيج دانشجويي براي تشكيل كميته اقتصاد مقاومتي چهار گام اساسي برداشته است، تصريح كرد: قرار است در اولين گام از دانشجويان علاقه‌مند به فعاليت در اين کميته ثبت نام کنيم و در گام دوم ضعف‌هاي اقتصادي شناسايي شده و با مسئولان نشست‌هايي را داشته باشيم.

وي گام سوم برگزاري اين نشست‌ها را برگزاري كارگاه و كرسي آزادانديشي دانست و گفت: در گام آخر قرار است نسبت به دستاوردهاي اين کميته به يک جمع بندي کارشناسي شده برسيم و راهکارهاي مناسبي را به دستگاه‌هاي مسئول ارائه دهيم.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد واحد بيرجند با اشاره به استفاده اين كميته از تمام ظرفيت‌هاي دولتي و غيردولتي براي داشتن اقتصادي پويا، خاطرنشان كرد: تاکنون 50 نفر از دانشجويان در اين كميته ثبت نام كرده و كميته اقتصاد مقاومتي دانشگاه آزاد بيرجند از هفته آينده جلسات خود را برگزار مي‌كند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار