وزير كشور گفت: در همايش ملي توسعه كشاورزي بسياري از موضوعات بخش كشاورزي با حضور رئيس جمهور و تمام استانداران پيگيري و 2 ميليون هكتار زمين قابل كشت به 16 ميليون زمين قابل كشت كشور اضافه شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محمد مصطفي نجار در خصوص موضوعات مطرح شده در همايش ملي توسعه كشاورزي اظهار داشت: همانطور كه اطلاع داريد همايش‌هاي فصلي متعددي در سراسر كشور با موضوعات متفاوت مطرح و با حضور مقامات عالي‌رتبه كشور پيگيري مي‌شود.

وي افزود: از جمله مباحثي كه امروز مطرح شد اضافه شدن 2 ميليون هكتار زمين قابل  كشت زراعي در كشور بود كه با اضافه شدن آن وسعت‌ زمين‌هاي قابل كشت در كشور به 18 ميليون هكتار رسيد.

وزير كشور ادامه داد: در اين همايش فعاليت استانداران در بخش كشاورزي مورد بررسي قرار گرفت و پيشنهاد آنها در اين زمينه ارائه و بررسي و تصميمات مربوطه اتخاذ و همچنين اعتبارات لازم اختصاص پيدا كرد.

نجار خاطرنشان كرد:‌ افزايش ظرفيت در بخش كشاورزي موجب افزايش اشتغال و توليد خواهد شد كه امروز با تاكيد رئيس جمهور اين مسئله با جديت بيشتري مورد پيگيري نمايندگان دولت قرار گرفت.

وي با اشاره به اينكه در اين نشست در خصوص فاز عملياتي و اتمام طرح‌هاي مهر ماندگار دولت صحبت‌هايي انجام و تصميمات مثبتي اتخاذ شد، تصريح كرد:‌ تاكنون 905 طرح مهر ماندگار شناسايي و به ثبت رسيده است كه 100 طرح آن تاكنون افتتاح و در سراسر كشور به بهره‌برداري رسيده است.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: نجار ، وزیر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار