این قصه سر دراز دارد؛

شیرجه هم تعلیق شد!

تیم ملی شیرجه کشورمان نیز به دلیل مشکلات بوجود آمده در فدراسیون، رقابت های قهرمانی آسیا را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قرار است مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا آبان ماه سال جاری در امارات برگزار شود و قرار بود در صورت مهیا شدن شرایط نمایندگان کشورمان نیز در این رقابت ها حضور پیدا کنند اما به نظر می رسد بحث تعلیق فدراسیون به این رشته نیز رحم نکرده است.

شیرجه یکی از کم حاشیه ترین رشته های فعال در فدراسیون شنا است که متأسفانه دلیل مشکلاتی که در فدراسیون وجود دارد آنها از حضور در این رقابت ها محروم شدند و اين در حالي است که پيش از اين احتمال لغو سفر تیم ملی به این رقابت ها وجود داشت، اردوهای تیم ملی تشکیل نشد و در نهایت آنها از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محروم شدند.

با توجه به اینکه پیش از این واترپلوئیست های تیم ملی جوانان به دلیل مشکلی که چند ماهی گریبان فدراسیون شنا و چند فدراسیون دیگر شده است رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان را از دست دادند.

این گزارش حاکی است: شیرجه روهای کشورمان مدت زیادی است که در میادین بین المللی حضور پیدا نکردند و مسابقات امارات بهترین فرصت بود تا ملی پوشان خود را محک بزنند اما متأسفانه شيرجه روها همچون تیم ملی واترپلو رقابت های قهرمانی آسیا از دست دادند.

با وجود اینکه پیش از این مسئولان ورزش قول هایی در خصوص برطرف شدن این مشکلات داده بودند اما متأسفانه نه تنها این مشکل برطرف نشده است بلکه رشته های ورزشی یک به یک حضور در میادین بین المللی را از دست می دهند و در صورتیکه این شرایط به همین شکل ادامه داشته باشد شرایط ورزش بحرانی تر خواهد شد.

 در حالی قرار بود امارات میزبان تیم های آسیایی باشد که مسابقات قهرمانی آسیا در رشته های شنا و واترپلو نیز برگزار می شود.
 اینکه فدراسیونی ها برای حضور شناگران در مسابقات بین المللی رکوردهای ورودی تعیین کردند با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی عملکرد و آنها بررسی  شد اما متاسفانه هیچ یک از آنها نتوانستند حد نصاب های تعیین شده را ثبت کنند به همین دلیل حضور آنها در مسابقات امارات منتفی شد.

 با توجه به برگزاری مسابقات لیگ برتر واترپلو به نظر می رسد ورزشکاران این رشته در شرایط بهتری قرار دارند اما با توجه به اینکه بحث تعلیق تمام رشته های حاضر در فدراسیون را در بر می گیرد به همین دلیل مسئولان امید چندانی به حضور  این تیم نیز در این رقابت ها ندارند.

 در ا ینکه در حال حاضر  به دلایل مشکلات حاضر در فدراسیون تیم های ملی کشورمان نمی توانند در میادین بین المللی حضور پیدا کنند شکی نیست اما از طرفی نیز نمی توان نسبت به این موضوع بی تفاوت بود ودر صورتیکه این شرایط به همین منوال ادامه داشته باشد نه تنها هیچ انگیزه ای برای ملی پوشان باقی نمی ماند بلکه  آنها همچنان از حضور در مسابقات برون مرزی باز می مانند./مح
برچسب ها: شیرجه ، تعلیق ، دراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار