بجنورد/

سفر رهبری به خراسان شمالی فرصتی برای بازگویی عشق به ولایت فقیه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت:،سفر رهبری به این استان فرصتی برای بازگویی عشق به ولایت فقیه است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، محمد رضا رحیمی از برگزاری مسابقه فرهنگی، هنری و دلنوشته به مناسبت این سفر تاریخی در سطح مدارس استان خبر دادو گفت:رویداد تاریخی سفر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به خراسان‌شمالی فرصت مغتنمی برای بهره معنوی و کسب فیض از محضر مقام معظم رهبری و بازگویی عشق عمیق به ولایت فقیه است.

وی افزود :به همین مناسبت مسابقه فرهنگی و هنری و دلنوشته در آستانه سفر رهبر فرزانه انقلاب به خراسان‌شمالی که پس از سال‌ها انتظار انجام شده بین دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی با اشاره اینکه این مسابقه در سه مقطع تحصیلی برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ در نهایت آثار دانش‌آموزان و معلمان برتر هر پایه تحصیلی مشخص و تجلیل می‌شوند.

به گفته رحیمی، در مجموع این مسابقات فرهنگی، از سه اثر برتر دانش‌آموزان و همچنین در گروه فرهنگیان، پنج اثر برگزیده در مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش سفر رهبر معظم انقلاب به استان را فرصتی معنوی برای مردم عنوان کرد و گفت: باید نهایت استفاده از سفر معظم‌له به خراسان‌شمالی برده شود.

سفر رهبرفرزانه انقلاب به خراسان شمالی چهارشنبه 19 مهر اعلام شده است وبر اساس برنامه قرار است معلمان در روز پنج شنبه ۲۰ مهر ماه در مصلی بزرگ مرکز خراسان شمالی با معظم‌له دیدار کنند./س

برچسب ها: مسابقه ، دلنوشته ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.