اخبار بسکتبال؛

حاجتی: حضورمان در لیگ بسکتبال هنوز هم قطعی نیست/ چهار بازیکن در شهرداری گرگان

در حالی که هر روز اخباری از کنار کشیدن حفاری از لیگ بسکتبال به گوش می‌رسد مدیر عامل باشگاه تاکید می‌کند که هنوز تصمیم قطعی درباره تیم بسکتبال حفاری گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هرچند به نظر می‌رسید لیگ امسال بسکتبال تیم به اصطلاح دقیقه نودی نداشته باشد اما با امروز و فردا کردن مسئولان حفاری گویا مشخص شدن حضور قطعی این تیم به روزهای آخر می‌کشد.

حاجتی مدیر عامل حفاری می‌گوید: هنوز نمی‌توانم به طور قطعی از بودن یا نبودن تیم بگویم چرا که این موضوع به تصمیم هیئت مدیره بر می‌گردد تصمیم هیئت مدیره نیز براساس دوست داشتن یا نداشتن آنها نیست بلکه با توجه به تیم‌های زیاد زیر نظر باشگاه باید وضعیت بودجه برای این فصل بررسی شود این کار هم تا چهار یا پنج روز آینده طول می‌کشد.

وی در مورد دیر شدن این تصمیم تاکید کرد: قصد ما تنها ورزش کردن جوانها است و برای این کار دیر یا زود معنی ندارد به هر حال حفاری که برای قهرمانی تیم نمی‌بندد چون تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند باید از 3 تا چهار ماه قبل شرایط را فراهم می‌کرد.
حاجتی اشاره کرد: در این میان ما تنها تصمیم گیرنده نیستیم و عده‌ای از مدیران که به اندازه ما ورزشی نیستند تصمیم اصلی را می‌گیرند.

* چهار بازیکن جدید در گرگان

سایت آسیا- بسکت در گزارشي به وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان پرداخته و نوشت پس از جدایی حامد حسین زاده،‌ساسون آبرامیان و تصمیم کبیر برای تمدید نکردن قرار داد مهدی عسگر نژاد الله وردی، ابوالمعصومی و نیلی، این تیم با چهار بازیکن به توافق رسید.

بنابراین گزارش مجتبی بنی عقیل بازیکن سابق دانشگاه آزاد که سابقه 7 سال بازی در گرگان را دارد، کاوه نور افزا بازیکن اسبق مهرام، بابک نظافت و سینا هادیزاده، بازیکن سابق فولاد ماهان به تیم گرگان پیوستند./مح
برچسب ها: لیگ ، بسکتبال ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار