رييس كلانتري 117 جواديه از دستگيري مواد فروش سابقه داري که داخل متروي شوش تهران اقدام به خرده فروشي شيشه مي کرد خبر داد و افزود:از متهم مقادير معتنابهي مواد افيوني نيز کشف شده است.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،سرهنگ امير حسين رضايي رييس كلانتري 117 جواديه بااعلام اين خبر عنوان كرد: شب گذشته هفدهم مهرماه سال جاري از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ خبري تحت عنوان دستگيري مواد فروش ايستگاه متروي شوش تهران توسط مترو دستگير شده بود به کلانتري 117 جواديه مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ رضايي  ادامه داد:ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و متهم که جواني 24ساله به نام "رسول .م" بود پس از بازرسي بدني که منجر به کشف مقادير قابل توجه اي شيشه که در نايلون هاي کوچک بسته بندي شده بود را تحويل و براي بررسي بيشتر به کلانتري منتقل کردند.
اين مقام مسئول اظهار داشت:در جريان تحقيقات پليسي مشخص شد وي از مواد فروشان سابقه دار جنوب پايتخت است که اعمال مجرمانه خود را در ايستگاهاي متروي شهر تهران از سرگرفته و اقدام به توزيع و پخش مواد افيوني در بين برخي از مسافران مي نمايد.
کلانتر 117 جواديه تهران در خاتمه با اشاره به اعترافات صريح متهم تصريح کرد:ماموران متهم را پس از تشکيل پرونده جهت رسيدگي تخصصي تر به پايگاه هفتم پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ارجاع دادند./ف

برچسب ها: شیشه ، مترو ، شوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار