بجنورد/ ديدار رهبر با روحانيون خراسان شمالي:

امت مسلمان ايران بيدار تر از هميشه

نماينده ولي فقيه دانشگاه بجنورد از بيداري بيشتر امت مسلمان ايران با حضور رهبر خبر داد.

  

محمد عبداللهي نماينده ولي فقيه دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران،  شب گذشته درحاشیه مراسم ديدار رهبر با روحانيون گفت: کشورهاي بيگانه براي تزلزل پايه هاي دين اسلام و هرج و مرج بين مردم مسلمان به آتش سوزي قرآن کريم ،ساخت فيلم موهن و اتفاقاتي از اين قبيل دست مي زنند.

 

وي با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب اسلامي براي مقابله با دشمنان اسلام بين مردم حضور مي يابند افزود: مسلمانان بيدارتر از هميشه نسبت به دين اسلام با حضور در صحنه هاي انقلاب مقابله خود عليه دشمنان را نشان مي دهند.

 

عبدالهي با اشاره به اينکه کشورهاي بيگانه اعلام  کردند با بحران هاي اقتصادي موفق به تحت فشار قرار دادن ايران شدند افزود: امروز حضورپرشور مردم در مراسم  استقبال از رهبرنشان دهنده ي عدم موفقيت بيگانگان برعليه مسلمانان جهان اسلام بويژه مسلمانان ولايت پذيرهميشه در صحنه ايران بود.

 

  در ادامه حسن رحيمي يکي  از روحانيون طرح هجرت دانش آموزي بنابه سخن رهبرانقلاب اسلامي اظهار داشت: استان از ظرفيتهايي در زمينه هاي  منابع طبيعي،دامداري ،کشاورزي و صنايع معادن برخوردار است که مسئولين و مردم با توجه ويژه به آن مي توانند مشکل اشتغال در آينده را حل کنند و از کمک بيگانگان جلوگيري کنند.

 

مشاور مذهبي مدارس شهرستان جاجرم در ادامه افزود:هر جامعه اي مي بايست از رهبر خود الگو پذيري داشته باشد که مسلمانان ايران اسلامي با شنيدن سخنان رهبر آرامش خاطر پيدا مي کنند.

 

حسن ابراهيمي با اشاره به ايجاد بحران اقتصادي در کشور اظهار داشت: اين بحران به اقشار جامعه بخصوص قشر ضعيف آسيب رسانده که امروزاين اقشار با شنيدن سخنان گوهر بار رهبر انقلاب اسلامي دلگرم و  با روحيه شاد تر و استقامت بيشتري پيدا کردند./س

 

 

برچسب ها: دیدار ، روحانیون ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.