بجنورد/

زنده و جاری نگه داشتن روح ایثارگری برای دفاع از اسلام با حضور رهبر در خراسان شمالی

تنی چند از اعضای خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران خراسان شمالی در حاشیه دیدار با رهبری با عنوان اینکه آمده ایم تا همه زندگی خود را فدای اسلام کنیم، تأکید کردند: حضور رهبری روح ایثارگری برای اسلام را زنده و جاری کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، چهار روز از حضور ولی امر مسلمین در خراسان شمالی به سرعت باورنکردنی گذشت و هر روز تاریخ، خاطره ای به یاد ماندنی بر تن کرد و چشمانش از آنچه دید؛ به گواه حضور مقتدر ونابی ایمان آورد، مردم شمال شرق کشور باران و آفتاب حریف نبودنشان نشد و آمدند و همیشه زندگی را با عشق به ولایت و توحید رقم زدند و هر بیننده ای را مبهوت و هر شنونده ای را درتداعی خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی، آزادسازی خرمشهر ایستادگی جانانه و جانفشانه 8 سال دفاع مقدس همراه کرد.

هر دیدار رهبری در سرزمین گنجینه فرهنگ ها و باب الرضا (ع) نقشی ستبر و پایدار از حمایت و خداپرستی مردمی متقی به تصویر کشید، تصویری با ابعادی عجیب که در هیچ تابلویی و قاب مونیتور تلویزیونی نخواهد گنجید در این برخی ازجانبازان،ایثارگران و اعضای خانواده های شهداء در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران این چنین گفتند:


مادر شهید «رحمت الله اعلمی»، از روستای مایوان از توابع بجنورد، به دیدار رهبر معظم انقلاب شتافته است، با ابراز خوشحالی وصف ناپذیر خود از حضور ولی امر مسلمین دراین استان، گفت: رهبر معظم انقلاب از همه جهات به رشد و ارتقاء جامعه و جوانان و تربیت نسلی ایثار گر تأثیر می گذارد چرا که ایشان از همه نظر نمونه و منحصر به فرد هستند.


وی حضور و دیدار رهبری را نعمتی بزرگ خواند و گفت: من فرزندم را به اسلام و رهبری تقدیم کردم و هم اکنون آمده ام تا با رهبری عهدی دوباره ببندم و بگویم با نثار همه زندگیم آماده ام.


«فاطمه صادقی»، ایثارگر بجنوردی نیز در ادامه با ابراز علاقه و شادی فوق العاده اش از دیدار و حضور رهبری دراین استان این مهم را بسیار اثر گذار دانست و گفت: حضور رهبر سبب می شود تا جایگاه ولایت فقیه در نسل های آتی معنا و تبیین شود.


وی مسئولیت خانواده شهدا را در عزت آفرینی و ارزشمند کردن اهمیت موضوع رهبری مورد توجه و تأکید قرار داد و گفت: اکنون به دیداررهبری آمده ام تا با گوش جان سپردن به بیانات آن حضرت راه درست انجام مسئولیتم را آموزش ببینم.


«حاج داراب بدخشان»، پدر شهید علی بدخشان، اطاعت از رهبری را وظیفه همه مسلمانان عنوان کرد و در مطیع بودن از امر رهبر، خانواده شهدا را پیشگام خواند و گفت: تلاش خانواده شهدا برای مطیع بودن جامعه از فرامین رهبری ضرورت دارد و بی شک تأثیرگذار خواهد بود.


وی صمیمانه به رهبر معظم انقلاب خوش آمد، گفت و تصریح کرد: تا پای جای از ولی فقیه پاسداری می کنیم.


«صدیقه نیاوند»، خواهر شهید «عباس نیاوند» که در سال 66 به درجه رفیع شهادت نائل شده است، حضور رهبر معظم انقلاب را مایه آرامش و اطمینان قلبی بیشتر مردم و ایثارگری و جانفشانی در راه اسلام برشمرد و افزود: محبت ها و بیانات راهساز رهبری ارزش های بی مثال شهدا را زنده نگه می دارد.


«عبدالرضا صمدی» یکی از جانبازان و ایثارگران که در سال 64 در دفاع از ارزش های اسلام در جنگ تحمیلی جانباز شده است، یکی از راهکارهای کسب معنویت را دیدار با روحانیت دانست و خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا غذای روح خود را از سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری می گیرند و برای رسیدن به اهداف انسانی صبر و استقامت می کنند./س

برچسب ها: رهبر ، ایثار ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.