محجوبه عمرانی:

امسال در 2 لیگ عراق و ایران بازی می کنم

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: امسال علاوه بر لیگ ایران در لیگ بانوان عراق هم بازی خواهم کرد.

    محجوبه عمرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اضافه کرد: از سوی باشگاه عراقی پیشنهادی به من وچند تن از بانوان دیگر  تنیس روی میز ایران شد و چون لیگ عراق به صورت متمرکز برگزار می شود آن را قبول کردم.
وی تصریح کرد:  لیگ عراق فقط 4 روز وقت مرا می گیرد زیرا به صورت متمرکز برگزار مي شود و دو روز بيشتر طول نمي کشد و به همین علت مشکلی برای بازی در لیگ ایران که به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد ندارم.
نفر اول رده بندی دسته برتر تنیس روی میز درباره لیگ ایران و وضعیت قرارداد های سوپر لیگ 91 بیان کرد: تاکنون فقط از مس کرمان پیشنهاد داشته ام و منتظر هستم تا سایر پیشنهاد هایم را نیز بررسی کنم و تیم مناسبم را انتخاب کنم.
وی اضافه کرد: وضعیت  قراردادها نسبت به سال گذشته بهتر شده است اما با این حال هنوز به لیگ سال 89 که موفق شده بودیم رقم قراردادها را به 20میلیون تومان برسانیم نرسیده است.
عمرانی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات اپن تنیس  روی میز بانوان تاجیکستان شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: متاسفانه زمان این سفر با زمان  دور رفت  لیگ عراق یکی شده است (27 مهر)  و من از پوستین دوز نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز عذرخواهی کردم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار