قم/

بازدید طلاب غیر ایرانی از ضریح مطهر اباعبدالله(ع)

جمعی از طلاب غیر ایرانی مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه) از ضریح جدید مطهر امام حسین(ع) بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم،   ابوالفضل یلدیز، از ترکیه در حاشیه این مراسم با اشاره به سفر خود به کربلای معلی اظهار کرد: پس از برگشت از این سفر نورانی، فهمیدم که چه نعمتی را از دست دادم. اکنون، با مشاهده این ضریح به یاد آن روزها افتادم و آن خاطرات برای من زنده شده است.
آقای پرویز حسن لی، از کشور آذربایجان نیز با بیان این که مشاهده ضریح شش‌گوشه امام حسین(ع) دل انسان را می‌سوزاند، خاطرنشان کرد: ماه رمضان امسال را در کربلا بودم .
حجت‌الاسلام عبدالماجد ناصر، از تانزانیا، نیز با بیان اینکه چهار سال متوالی افتخار زیارت مزار مطهر اباعبدالله(ع) را دارم، اظهار کرد: با مشاهده این ضریح، به یاد حزن و اندوهی که در کربلا برای، حضرت امام حسین‌(ع) و اهل‌بیت ایشان ایجاد شده است، می‌افتم.
وی با ابراز این که شیعیان با بازدید از این ضریح ارادت خود را نسبت به اهل‌بیت(ع) نشان می‌دهند افزود: این ضریح، نشان از بزرگی و عظمت امام حسین(ع) دارد و پلی برای ابراز علاقه و محبت مردم به ایشان می‌باشد.
 محمد باری از گینه، احساس خوشایند درونی خود را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: وقتی برای نخستین بار به کربلا مشرف شدم سنگینی مصائب واقعه جانسوز کربلا را در دل خود احساس کردم، اکنون نیز این احساس برای من زنده شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.