نماينده مردم علي‌آباد در مجلس:

سيل گلستان بيش از 90 ميليارد تومان خسارت بر جاي گذاشته است

نماينده مردم علي‌آبادكتول در مجلس از خسارت بيش از 90 ميليارد توماني سيل در استان گلستان از ابتداي سال جاري خبر داد.

 رحمت‌الله نوروزي نماينده مردم علي‌آباد كتول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ماموريت كميسيون كشاورزي مجلس به 4 تن از نمايندگان عضو اين كميسيون براي بررسي وضعيت و خسارات ناشي از سيل در استان گلستان گفت: با توجه به سيل و آبگرفتگي شديدي كه بسياري از شهرهاي استان گلستان از ابتداي سال جاري گرفتار آن شده و خسارت جبران‌ناپذيري به مراتع و محصولات كشاورزي، جاده‌هاي بين مزارع، چاه‌هاي آب، كانال‌هاي آبياري و منازل مسكوني وارد كرده است، از روز گذشته(يكشنبه 23 مهرماه) كميته ويژه‌اي به اين استان اعزام شد تا گزارشي از وضعيت موجود تهيه و به كميسيون كشاورزي و صحن علني مجلس ارائه شود.

وي در ادامه با بيان اينكه ما معتقديم سيل گلستان فراموش شده است، افزود: سيل گلستان بيش از 95 ميليارد تومان آسيب به بخش‌هاي كشاورزي، تاسيسات، آبخيزداري و ... وارد كرده است كه تنها 18 ميليارد تومان براي مشكلات استان گلستان تخصيص داده شده، كه اين رقم بسيار اندك است.

نماينده مردم علي‌آباد كتول در ادامه تصريح كرد: گزارش كميته ويژه كميسيون كشاورزي درباره  وضعيت سيل استان گلستان و خسارات وارده بر آن  پس از ارائه به مجلس، جهت رفع مشكلات به دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ خواهد شد.

وي در پايان با بيان اينكه بازديد از شهرستان‌هاي راميان، آزادشهر، علي‌آباد كتول، آق‌قلا، گرگان، و بندر تركمن در دستور كار اين كميته قرار دارد، گفت: بيشترين خسارت سيل استان گلستان مربوط به شهرستان‌هاي علي‌آباد كتول و آزادشهر است.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: سیل ، گلستان ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.