دزدی از 30 فروشگاه با اره برقی +عکس

این سارقان حرفه ‌ای موفق به دزدی بیش از 700 هزار پوند از خودپرداز‌های فروشگاه ‌‌ها شداند و اگر طمعشان نبود، می توانستند سالها با این پول زندگی راحتی داشته باشند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پس از مدتها تحقیق و تلاش، سرانجام پلیس انگلستان اعضای یک باند تبهکار از سارقان سوپر‌مارکت را که با اره برقی به دستگاه‌‌های خودپرداز فروشگاه‌‌ها حمله‌ ور می‌شدند، دستگیر کردند.

نوئل ریلی 33 ساله، دیوید هولمز 31 ساله، دارن باکلی 35 ساله و سایمن فیلیپ 33 ساله چهار عضو این باند تبهکار هستند که در مدت 3 سال بیش از 30 فروشگاه انگلستان را هدف سرقت‌‌ های خود قرار داده ‌اند.



اعضای این باند برای آن که شناسایی نشوند نقاب‌‌های مشکی به صورت می ‌زدند و با ورود به فروشگاه‌‌های مواد غذایی با اره مخصوص برش به جان دستگاه‌‌ های خودپرداز می ‌افتادند. این سارقان حرفه ‌ای موفق به دزدی بیش از 700 هزار پوند از خودپرداز‌های فروشگاه ‌‌ها شده ‌اند و اگر طمعشان نبود، ممکن بود بتوانند سالها با این پول زندگی راحتی داشته باشند.



اگرچه دادستان خواستار محکومیت سنگین برای این دزدان مشهور شده بود اما قاضی دادگاه 24 سال حبس برای 4 عضو این باند تعیین کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار