به بهانه سالگرد تاسيس موسسه فرهنگي هنري شيرين؛

گسترش هنرهاي تجسمي ايران در جهان

حمايت از هنرمندان جوان و نيز هنرجويان هنرهاي تجسمي و نمايش آثار هنرمندان ايران در جهان از مهمترين اهداف موسسه فرهنگي هنري شيرين است.

شيرين پرتويي، رئيس موسسه فرهنگي شيرين در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: موسسه فرهنگي هنري شيرين از سال گذشته 25 مهرماه فعاليت خود را آغاز كرده است.
وي اظهار داشت: در طول يك سال كه از فعاليت اين موسسه مي گذرد برنامه هاي گسترده اي را داشته و نمايشگاه هاي متعددي در اين موسسه برگزار شده است.
رئيس موسسه فرهنگي هنري شيرين گفت: در پي برگزاري نمايشگاه هاي متعدد در بخشي از اين موسسه كه با عنوان نگارخانه شيرين است كلاس هاي آموزشي نيز با حضور اساتيد برجسته هنرهاي تجسمي در اين موسسه برگزار مي شود.
وي در ادامه تصريح كرد: هنرجويان فراوانيدر رشته هاي مختلف عكاسي، نقاشي، گرافيك، كاشي و سراميك، جواهر سازي، از اين موسسه فارغ التحصيل شده اند.
وي در ادامه گفت: در هر دوره آموزشي در رشته هاي مختلف اين كلاس ها نمايشگاهي از آثار فارغ التحصيلان اين موسسه در نگارخانه شيرين برگزار مي شود.

*كشف استعدادهاي هنري در بين جوانان
وي درباره هدف از تاسيس اين موسسه فرهنگي هنري گفت: يكي از مهمترين اهداف تاسيس موسسه فرهنگي - هنري شيرين حمايت از هنرمندان نسل جوان و نيز كشف استعدادهاي هنري در ميان هنرجويان بوده است در حقيقت در اين عرصه فرصتي فراهم مي شود تا هنرجويان بيشتر به گرايش هاي هنري خود بپردازند و به صورت تخصصي به فراگيري هنر مربوطه بپردازند.

*گسترش هنر ايران در جهان
پرتويي گفت: با برنامه ريزي صورت گرفته بسترسازي در جهت نمايش آثار هنرمندان ايران در اقصي نقاط جهان صورت گرفته است.
رئيس موسسه فرهنگي، هنري شيرين گفت: در موسسه فرهنگي،‌هنري شيرين با دو سالن نمايش آثار تاكنون نمايشگاه هاي متعددي را از آثار هنرمندان برجسته ايران در رشته هاي مختلف هنرهاي تجسمي داشته ايم./ي2
برچسب ها: تاسیس ، موسسه ، شیریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار