مروری بر مهم‌ترین اخبار "سیاسی"سه شنبه

مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده موضوعاتي چون: اجراي 800 پروژه دفاعي در دانشگاه‌هاي کشور، امير بهمني از بينش راهبردي بالايي برخوردار بود، جمعی از نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جمعی از نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/25/433785_902.jpg

 جمعی از نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف استان خراسان شمالی صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رزمايش "الي بيت‌المقدس" فردا آغاز مي‌شود/ تکذيب دخالت سپاه در اختلال سايبري ديگر کشورها

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ ضمن تشريح اهداف رزمايش "الي بيت‌المقدس گفت: سپاه هيچگونه دخالتي در زمينه اختلال سايبري سيستم‌هاي اطلاعاتي کشورهاي ديگر انجام نداده و اخبار منتشره در اين مورد کذب محض است.

2 شهيد گمنام ميهمان خاک واحد علوم و تحقيقات شدند


 همزمان با طنين‌‌انداز شدن صداي ملکوتي اذان ظهر در دانشگاه علوم و تحقيقات پيکر پاک 2 شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس در خاک اين دانشگاه آرميدند.

امير بهمني از بينش راهبردي بالايي برخوردار بود

مسئول گردان 283 لشکر اهواز گفت: امير بهمني از بينش عميق راهبردي برخوردار و استاد نمونه‌اي در اصول مختلف علمي و پژوهشي بودند.

آليا: حذف شبكه‌هاي صدا و سيما از هاتبرد براي جلوگيري از انتشار پيام فرهنگي، ايراني-اسلامي در محافل بين‌المللي است


 نماينده مردم تهران حذف شبكه‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران از هاتبرد را نشان از ابر قدرتي معنوي جمهوري اسلامي ايران دانست.

ايجاد الزامات قانوني در تمام دستگاه‌ها براي پيشگيري از وقوع جرايم انتخاباتي

 يک حقوقدان گفت: الزامات قانوني تمام دستگاه‌ها در پيشگيري از وقوع جرايم انتخاباتي و استفاده از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي موجود در اين زمينه مي‌تواند از تخلفات تبليغاتي افراد در انتخابات رياست جمهوري بکاهد.

اجراي 800 پروژه دفاعي در دانشگاه‌هاي کشور

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/25/433762_585.jpg

معاون وزير علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينکه دفاع مقدس باعث شد که ما ورود بسيار خوبي به عرصه پژوهشي داشته باشيم از اجراي 800 پروژه دفاعي در دانشگاه‌هاي کشور خبر داد.

خدمت بی‌منت به مردم؛ نعمتی الهی برای مسئولان/ زورگوهای غرب کوچک‌تر از آن هستند که ملت مبارز و بصیر ایران را به زانو در آورند

جمعی از نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف استان خراسان شمالی صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رجوی می‌خواست دوباره به ایران حمله کند


مترجم سركرده گروهك تروريستي منافقين درخواست‌های منافقین را در آخرین دیدار رجوی و ديکتاتور سابق عراق شرح داد.

اولين همايش ملي حوزه آيروديناميک و هيدروديناميك برگزار شد


صبح امروز اولين همايش ملي حوزه آيروديناميک و هيدروديناميك با حضور جمعي از مسئولان لشکري و کشوري در مرکز نمايش‌هاي هوايي برگزار شد.

مرحوم آيت الله انواري نقش موثري در انقلاب اسلامي داشت


 رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: مرحوم آيت الله انواري نقش موثري در انقلاب اسلامي و حرکت‌هاي انقلابي داشت.

ضرورت و اهميت مديريت صحيح بر بازي‌هاي رايانه‌اي


يک حقوقدان گفت: عدم تدوين قوانين مشخص براي نظارت صحيح بر توليد و ورود بازي‌هاي رايانه‌اي، هرج و مرج هاي بسياري را در اين زمينه ايجاد كرده كه تصويب يك قانون جامع در اين حوزه ضرورت بسيار دارد.

بزرگترين مشکل بنگاه‌هاي اقتصادي، نقدينگي است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/24/427939_645.jpg

 عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: بزرگترين مشکل بنگاه‌هاي اقتصادي، نقدينگي است چراکه حجم بالاي نقدينگي در دست بخش‌هاي خصوصي است که فاقد بنگاه اقتصادي هستند و در بازار نقش دلال و واسطه را بازي مي‌کنند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار