رییس حوزه یک بانک صادرات خراسان رضوی گفت: پیشرفت پروژه‌های شهری نشان می‌دهد که نوسانات ارز بر شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف هیچ تاثیری نداشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد محرابی با اشاره به بازدید صورت گرفته بانک صادرات از پروژه‌های شهری، عنوان کرد: پروژه‌هایی که در طی چند سال اخیر در مشهد اجرایی شده است طرح‌های ایده‌آلی هستند که اگر روند آن ادامه یابد رشد مشهد چشمگیر خواهد بود.

وی افزود: شهرداری هزینه‌های زیادی برای اجرای پروژه‌های شهری صرف می‌کند که با وجود نوسانات ارز که مشکلات زیادی برای برخی از ارگان‌ها ایجاد کرده است، اما این نهاد تاکنون هیچ پروژه‌ای را متوقف نکرده است.

محرابی به تغییر وضعیت شهر مشهد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های بزرگی همچون پل کابلی امام حسین(ع)، بوستان بهار، ادامه پروژه قطارشهری مشهد، تونل امداد و ... در این شهر اجرا شده و یا در حال عملیاتی شدن است که زبانزد بوده و آبادانی شهر را رقم می‌زند.

به گفته وی تونل امدادی که با وضعیت ترافیکی حاکم در مشهد اجرایی شده است باعث می‌شود تا در مسائل سلامتی نیز این شهر پیشرفت کند.


برچسب ها: بانک ، صادرات ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.