عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

قطع پخش شبکه هاي ايراني حاکی ازاستيصال غرب در مواجهه با آزادی بیان است

عضو کميسيون اجتماعي مجلس با اشاره به قطع پخش شبکه های ایرانی از طریق ماهواره هاتبرد و یوتل ست از جانب اتحادیه اروپا گفت: این اقدام حاکی از استیصال و درماندگی غرب در مواجهه با آگاهی بخشی شبکه های ایرانی است.

ضرغام صادقي نماينده مردم شيراز در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با بیان اينکه غرب و اتحاديه اروپا با داعیه دروغین آزادي بيان اقدام به قطع پخش شبکه هاي ايراني از طریق ماهواره هاتیرد و یوتل ست کرده اند، گفت: کشورهاي غربي و اتحاديه اروپا با قطع شبکه هاي ايران از هاتبرد بار ديگر ادعاي واهي خود مبنی بر آزادي بيان را نقض کردند.
 
وي با بيان اينکه شبکه هاي ايراني نقش موثري در آگاهي و اطلاع رساني افکار عمومي دنيا برعهده دارند، افزود: قطع شبکه هاي العالم، پرس تي وي، جام جم، سحر، شبکه قرآن و شبکه خبر از هاتبرد اقدامي غيرقانوني ، مغایر با تعهدات بين المللي و کاملا غیر حرفه ای است.
 
 
عضو کميسيون اجتماعي مجلس با بیان اینکه غرب در شرایط کنونی جهان و با وجود بیداری ملتها ناگزیر است دست به جنگ نرم افزاري و فرهنگي زده  و مانع از نفوذ جمهوري اسلامي ايران در افکار عمومي دنيا شود، خاطرنشان کرد:در جلسه روز يک شنبه هفته آينده مجلس طرحي در مقابله با اقدام صورت گرفته غرب درباره شبکه های ایرانی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مجلس ، هاتبرد ، یوتل ست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار