اصفهان/

کمک پانزده میلیون ریالی مردم سمیرم به زلزله زدگان آذربایجان

سرپرست جمعیت هلال احمر سمیرم گفت : درپی وقوع زلزله مخرّب در آذربایجان شرقی مردم نوع دوست سمیرمی یک میلیون و پانصد هزار تومان به زلزله زدگان کمک کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر سمیرم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حادثه دلخراش زمین‌لرزه آذربایجان‌ شرقی را غم بزرگی برای هموطنان دانست و گفت: با توجه به اینکه نوع دوستی و انسان دوستی از خصوصیات بارز ملت ایران است مردم ما این بار هم از این آزمون الهی سربلند و موفق بیرون آمده و با کمک‌های خود از حادثه‌دیدگان حمایت نمودند.
وی افزود: در پی این حادثه پانزده میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی از سوی پایگاه های ثابت و سیّار سمیرم جمع آوری شد.
علی تاج درّه همچنین از اعزام یک تیم پشتیبانی به منطقه حادثه دیده آذربایجان خبر داد و تصریح کرد: این تیم شامل یک نیروی رسمی، 6امدادگر و نیز یک تیم درمانی شامل پرستار، راننده آمبولانس و کمک راننده بود که به منطقه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه جمعیّت هلال احمر به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله در حالت آماده‌باش قرار دارد افزود: جمعیت هلال احمر همچنان شهرستان سمیرم همچنان آماده دربافت کمک‌های نقدی وغیر نقدی مردم نوع دوست می‌باشد و شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت و نیز شماره حساب 11111نزد بانک ملّی جهت واریز وجوه نقدی در اختیار هموطنان عزیز قرار دارد.
تاج درّه با اشاره به سرد شدن هوا از مردم خواست کمک‌های غیر نقدی خود را شامل البسه گرم، لوازم گرمایشی، زیرانداز، پتو، کنسرو، مواد شوینده و بهداشتی، خشکبار و سایر مواد فاسد نشدنی را به جمعّت هلال احمر شهرستان اهدا نمایند./س

برچسب ها: اصفهان ، سمیرم ، کمک ، به ، زلزله ، زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.