آغاز دومین فستیوال جهانی هنرهای رزمی در کیش

دومین فستیوال جهانی هنرهای رزمی با حضور 1250 ورزشکار داخلی و خارجی در کیش اغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  دومین فستیوال جهانی هنرهای رزمی با حضور 1250 ورزشکار رزمی کار از 70 کشور جهان از امروز به میزبانی ایران در کیش آغاز شد.
 رییس فدراسیون ورزش های رزمی در این باره گفت: این رقابت ها با حضور ورزشکارانی از کشورهایی چون ایران، آلمان، سوئد، سوییس، فرانسه، لهستان، استرالیا، ژاپن، چین، روسیه، گرجستان و ارمنستان به مدت سه روز برگزار می شود.
ˈمحمد نوحیˈ با بیان این که مسابقات در 7 رشته برگزار می شود، اظهار داشت :  در این دروه از مسابقات 220 نفر از زنان رزمی کار از 18 کشور شرکت دارند که فقط در سه رشته با هم به رقابت خواهند پرداخت.
دومین فستیوال جهانی هنرهای رزمی که قضاوت آن بر عهده داوران بین المللی از کشورهای شرکت کننده است، به صورت همزمان از صبح فردا در سه سالن و 9 زمین پیگیری خواهد شد. نوحی با بیان این که این بزرگترین رویداد ورزشی در قبل و بعد از انقلاب در ایران است، گفت : پیش از این هرچه مسابقه بین المللی در ایران برگزار شد،حداکثر 15 کشور از پنج قاره شرکت کننده داشتیم و حضور ورزشکار 70 کشور در این رودیداد ورزشی در ایران بی سابقه است.
 وی حضور 5 رییس فدراسیون جهانی، 3 رییس فدراسیون آسیایی و تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس در این رقابت ها را از شاخص های این دوره از مسابقات عنوان کرد./ق
برچسب ها: هنر رزمی ، فسیتوال ، جهانی ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار