شهرکرد /

3 نفر از مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجن، از بیمارستان مرخص شدند

مديرکل مديريت بحران استان خوزستان گفت: 3 نفر از مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجن استان چهارمحال و بختیاری در جاده دهدز،از بيمارستان مرخص شدند.

محمدرضا آملا زاده، با اشاره به اينکه 3 نفر از مصدومان اين حادثه، پس از درمان از بيمارستان مرخص شده اند، گفت: دو تن از دانش‌آموزان بستري شده در بيمارستان گلستان اهواز، نياز به مراقبت ويژه و درمان دارند، ولي بقيه بستري شدگان نیز در روزهاي آينده، از بيمارستان مرخص خواهند شد.

مسئول سازمان اردويي سپاه ولي عصر (عج) خوزستان هم امروز در جريان عيادت از حادثه ديدگان واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجن در محور دهدز به لردگان گفت: دانش‌آموزاني که از بيمارستان گلستان اهواز مرخص مي‌شوند، با نخستين پرواز، به شهر بروجن در استان چهارمحال و بختیاری منتقل خواهند شد.

450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.