اردبیل/

آمار کادر قضایی اردبیل کمتر از میانگین کشوری است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل آمار کادر قضایی این استان را کمتر از میانگین کشوری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / غلامعلی رضایی امروز در مراسم افتتاح ساختمان دادگستری شهرستان نیر گفت: در عین کمبودهای کادر قضایی و اداری و سایر مشکلات، دادگستری اردبیل جزو چند استان برترکشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اجرای و وضعیت پروژه های عمرانی در حال ساخت دادگستری در استان و نیازمندیهای موجود، از برنامه ریزی برای حل کمبودها و مشکلات در این خصوص طی آینده ای نزدیک خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: با وجود این معتقدیم همت و تلاش و یکدلی می تواند بر مشکلات و کمبودها فایق آید که خوشبختانه با دستاوردهای به دست آمده طی سالهای اخیر توسط دستگاه قضایی استان، این مهم به اثبات رسانده ایم.

رضایی به موفقیتهای اخیر در افزایش صلح و سازش در پرونده های قضایی استان اشاره کرد و گفت: تقویت شوراهای حل اختلاف، مبارزه با موادمخدر، کاهش جمعیت کیفری زندانیان و کاهش اطاله دادرسی و نزدیک تر شدن اوقات رسیدگی به پرونده ها از دستاوردهای دادگستری این استان بوده است.

 

به گفته وی ساختمان دادگستری شهرستان نیر در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر با زیربنای حدود هزار و 780 مترمربع و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 130 میلیون ریال در طول دو سال تکمیل و به بهره برداری رسیده است./س
 

 

برچسب ها: اردبیل ، آمار ، کادر ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.