در پی انصراف تیم ملی والیبال نوجوانان مغلوستان: ایرج مظهری:

ایرج مظفری: برنامه بازی ها تغییر کند به نفعمان است/قول قهرمانی نمی دهم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: انصراف تیم ملی مغولستان در صورتی که برنامه زمان بندی بازیها تغییر کند به نفع ماست.

 ایرج مظفری، سرمربی تیم ملی والیبال  نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان فدراسیون و سعید درخشنده به عنوان عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا( AVC ) باید نسبت به تغییر برنامه مسابقات اقدام کند.

 وی گفت:  اگر برنامه زمان بندی بازیهای مرحله مقدماتی تغییر نکند و ما در دو روز نخست مسابقات با قرعه استراحت مواجه باشیم این موضوع خیلی به ضررمان تمام می شود زیرا اگر روز پنجم با سریلانکا بازی کنیم باید روز ششم بدون استراحت مرحله دوم پیکارها را شروع کنیم و استرس ناشی از حضور در مرحله دوم به ضرر مان خواهد بود.

 وی گفت:  در صورت تغییر زمان مسابقات روز چهارم آبان به مصاف سریلانکا خواهیم رفت و روز پنجم پیش از شروع مرحله دوم مسابقات استراحت خواهیم کرد و این امر  برای آماده سازی هر چه بهتر  بازیکنان  از نظر روحی  و  روانی به نفع ماست.

 وی درپاسخ به این سوال که آیا قول کسب عنوان قهرمانی در مسابقات تهران را می دهید؟ گفت:  قول قهرمانی در ورزش گروهی  اشتباه است البته در برخی مصاحبه ها، داور زنی  به عنوان رئیس فدراسیون قول قهرمانی در این مسابقات را داده، وی می تواند این کار را کند  چون همیشه یک رئیس باید ایده آل فکر کند ولی من نمی توانم قول دهم.

وی تصریح کرد: قول صعود به مسابقات قهرمانی جهان را به همگان می دهم  و می گویم تیم ما لیاقت قهرمانی را دارد و اینکه ما برای رسیدن به مقام دوم و یا سومی تمرین نکردیم./آق
برچسب ها: ایرج ، تغییر ، نفعمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار