جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال امروز صبح در دفتر عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در این نشست ترابیان رئیس سازمان لیگ، غفاری، سهرابی و جابری حضور داشتند. ترابیان با تشکر از حضور اعضا گفت: در این روزهای حساس فوتسال و پیش از رقابتهای جام جهانی جا دارد از همه باشگاهها و مدیرانشان و مربیان به خاطر زحماتی که برای فوتسال کشور کشیده اند تشکر کنم و امیدواریم که تیم ملی فوتسال بتواند در جام جهانی حضوری موفق داشته باشد. سپس ترابیان آرش جابری را به عنوان بازرس جدید سازمان لیگ معرفی کرد و دستور جلسه را اعلام کرد.

 در این جلسه حاضران درباره واگذاری مسئولیت بررسی مجدد آیین نامه های فوتسال بر اساس استانداردهای بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، طرح درخواست باشگاه دبیری در خصوص افزایش سهمیه لیگ برتری نسبت به جذب وحید شمسایی، وضعیت 8 هفته مسابقات برگزار شده لیگ برتر فوتسال از نظر انضباطی دیگر مسایل بحث و بررسی شد.

در پایان جلسه مقرر شد آیین نامه های لیگ برتر فوتسال و مفادآیین نامه ای جاری جهت پویایی و تکمیل شدن از هر نظر مورد بررسی مجدد قرار بگیرند و در تفسیر بعضی از مفاد آنها بندهای جدید مطابق باروشهای ارائه شده توسط  AFC و فیفا اضافه شوند. همچنین با توجه به نامه ارائه شده توسط باشگاه دبیری تبریز و تقاضای دبیرکل فدراسیون جهت طرح مجدد موضوع در هیات رئیسه سازمان لیگ مبنی بر تقاضای این باشگاه جهت افزودن یک بازیکن لیگ برتری به تیمشان مضاف بر شش سهمیه قبلی، موضوع طرح و همه اعضا با این تقاضا بنابر تناقض با آیین نامه جاری لیگ مخالفت کردند. ضمن اینکه آرای صادره کمیته انضباطی در مورد مسابقات لیگ برتر در فصل 91-92 در جلسه طرح شد که با توجه به کاهش چشمگیر جرائم انضباطی، اعضا ضمن تشکر از اقدامات فوری و به موقع کمیته انضباطی، خواستار ادامه این روند شدند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار