توهم فتح کوه"فوجی" با یک تخته شکلات +عکس

بدلکاری و انجام کاری های شگفت انگیز نیاز به بدنی آماده و همچنین تجربه بسیار زیاد دارد. البته افرادی نیز هستند که علاقه زیادی به این کار دارند اما توانایی های لازم در آن ها وجود ندارد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، "Liesheng He" که به "پدرعقابی" نیز معروف است از جمله افرادی است که دست به کارهای بسیار احمقانه ای میزند و قصد دارد تا خود را یک بدلکار حرفه ای نشان دهد.

چندی پیش او به همراه پسر بچه خردسال خود در کوه فوجی گیر افتاده بودند که آن هم ناشی از تصمیمی اشتباه از این پدر بود. آن ها با توجه به هوای بسیار بد کوهستان تصمیم گرفتند به راه خودشان ادامه بدهند تا به قله کوه برسند.



بعد از طی کردن نزدیک به 3400 متر از کوه فوجی آن ها در طوفان گیرکردند و گروه امداد و نجات ژاپنی به کمک آن ها رفت. او بعد از این رهایی از شرایط سخت گفته بود:" این کوه برخلاف کوه های چین پله ندارد!!!"

اما نکته جالب تر از این تصمیم اشتباه این است که این دو قصد داشتند تا تنها با یک تخته شکلات و یک لیوان آب این کوه را فتح کنند و هیچ غذای دیگری به همراه نداشتند. همچنین آن ها حتی لباس های ضد آب نیز به تن نداشتند.

او بعد از نجات از مرگ توسط گروه امداد ژاپنی تنها با یک کلمه از آن ها تشکر کرد و به کشورش بازگشت. او پیش از این نیز دست به کارهای عجیب زده بود که از جمله آن ها می توان به پخش ویدیوای اشاره کرد که در آن پسر خردسالش تنها با لباس زیر در حال بازی در برف بود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.