حاتمی:

سانی بچیروویچ را از سال 2008 می‌شنایم/ پتروشیمی 5 سال جوان شده است

سرمربی بسکتبال پتروشیمی بندر امام تاکید کرد:‌ آشنایی با سانی بچیروویچ سرمربی تیم ملی به تورنمنت ماریبور اسلوونی در سال 2008 برمی‌گردد.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت پیش فصل پتروشیمی توضیح داد: تیم نسبتا جوانی با ترکیب 3 بازیکن ملی داریم، کمبود هایی نیز وجود دارد که باید با سعی و تلاش آنها را جبران کنیم.

وی پس از تایید حضور سانی بچیروویچ در ماهشهر تاکید کرد:‌ سانی از نظر فنی شرایط واقعا خوبی دارد، ازنظر مصدومیت هم که هر بازیکنی در طول دوران بازیگری اش آسیب می‌بیند و بازیکن اسلوونیایی دوران مصدومیتش را کاملا پشت سر گذاشته است.

حاتمی نحوه آشنایی با بچیروویچ سرمربی تیم ملی را تشریح کرد:‌ آشنایی ما با این بازیکن از تورنمنت ماریبو اسلوونی در سال 2008 شروع شد که از نوع بازی اش شناخت پیدا کردیم پس از آن هم در سال 2010 درحین مسابقات جهانی جام استانکوویچ در ترکیب اسلوونی نظرم را جلب کرد و جذب وی دراین فصل ارتباطی به حضور پدر سانی در تیم ملی ایران ندارد.

* نگاهمان به بومی هاست

سرمربی پتروشیمی بندر امام ادامه داد: امیدوارم با این تیم جایگاه خوبی را برای مردم خوزستان به دست آوریم، پتروشیمی این فصل 5 یا 6 سال جوانتر از فصل قبل است از طرفی نگاهی هم به بازیکنان بومی هست و در تمرینات تیم چند بازیکن بومی حضور دارند.

حاتمی در پاسخ به اینکه خوزستان چه تعداد بازیکن بومی سطح بالا دارد که سیاست های هر 3 تیم خوزستان به سمت بومی گرایی می‌رود تاکید کرد: حتما در استان آنقدر بازیکنان جوان وجود دارد که ما هم چند بازیکن در سطح سوپر لیگ را به تمرینات دعوت کردیم ضمن اینکه واقعا بازیکن بومی ای در سطح اول سوپر لیگ وجود داشته باشد ای نفرات را به ما معرفی کنند و ما هم از آن استفاده می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم نگاه اسپانسرها به بسکتبال ویژه تر باشد، بسکتبال پتانسیل بالایی دارد و باید با اضافه شدن نسل بازیکنان جوان تیم های بیشتری تحت حمایت قرار بگیرند هرچند اسپانسرهای زیادی در استان ها وجود دارند، برخی استان ها با وجود بازیکنان خوب تنها به خاطر نداشتن اسپانسرها در لیگ شرکت نمی‌کنند./ق

برچسب ها: فصل ، جوانی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.