رحیمی 
در گفتگو با 
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی کارکنان در 
موفقیت سازمان نقش داشته و وجود عرق سازمانی در تمامی کارکنان از جمله 
ملزومات پیشرفت و موفقیت هر سازمانی است.
وی افزود: در ادامه با اشاره 
به فعالیت های واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان آموزش 
فنی و حرفه ای کشور افزود: در حال حاضر ارتباط تنگاتنگی بین واحدهای 
ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان ها و ستاد ایجاد شده است که در 
این راستا ایجاد وحدت  رویه و پرهیز از تکروی بسیار مورد توجه است.
رحیمی
 هم چنین به برگزاری گردهمایی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به 
شکایات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشاره و تصریح کرد:این گردهمایی 
به منظور هدفمند کردن بازرسی ها، ارزیابی دقیق و ارتقای پاسخگویی ها صورت 
گرفته است.
سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان و
 آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: با انجام کار گروهی و تشکیل تیم 
های استانی از انجام کار به صورت جزیره ای و تکروی جلوگیری شده و قطعا 
نتیجه بهتری حاصل می شود./ز