نایب رئیس هیات مدیره مجمع ملی هماهنگی و حمایتی تشکل های کشاورزی کشور گفت: توسعه بخش کشاورزی می تواند تحریم ها را بی اثر کند واردات بی رویه محصولات کشاورزی از معضلات توسعه این بخش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سجاد سنجابی گفت: بسترهای توسعه بخش کشاورزی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته به نحو مطلوبی در کشور فراهم شود تا کشاورزان دلگرمترکارکنند.

وی گفت: از آنجا که در کشور ما اقلیم های متفاوت آب و هوایی وجود دارند استفاده از این پتانسیلهای خارق العاده می تواند نقش موثری در شکوفایی کشور ایفا کندکشاورزی نقش موثری در توسعه همه جانبه کشور ایفا می کند،.

نایب رئیس هیات مدیره مجمع ملی هماهنگی و حمایتی تشکل های کشاورزی کشور سپس در خصوص نقش تحریم ها در توسعه کشاورزی گفت : فروش نفت ایران پس از انقلاب اسلامی همواره تحت تاثیر تحریم های مختلف قرار گرفته و با برنامه ریزی درست برای توسعه بخش کشاورزی می توانیم درب چاه های نفت را جز در مصارف داخلی ببندیم.

وی ادامه داد: استفاده از استراتژی های مناسب و خط مشی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی می تواند نقش موثری در شکوفایی بخش کشاورزی داشته باشد و به صراحت می توان گفت بخش کشاورزی زیربنای تمام بخش ها بوده و شکوفایی در این عرصه می تواند موفقیت همه جانبه کشور را در پی داشته باشد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، کشور ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.