شیشه کنترل افراد را به دست می گیرد

غلامحسینی گفت:در مغز انسان مدارهایی وجود دارد که به طور طبیعی او را وادار به خوردن،آشامیدن، و دیگر نیازهای طبیعی می کند، مصرف شیشه این مدار ها را در کنترل خود می گیرد و موجب رفتارهای ناخواسته می گردد.

دکتر غلامحسیني روان شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شیشه بسیار توهم زا بوده و فرد را به باورهای غیر واقعی نزدیک می کند به طوری که مصرف شیشه موجب آسیب رساندن به سلول مغزی می گردد و توانمندی ذهن را از بین می برد.

وی در ادامه افزود: در مغز انسان مدارهایی وجود دارند که به طور طبیعی او را وادار به خوردن، آشامیدن و دیگر نیازهای طبیعی انسان می کند و مصرف شیشه این مدارها را در کنترل خود می گیرد و موجب اجبار به رفتارهای ناخواسته در افراد می گردد.

غلام حسینی در رابطه با تاثیرات شیشه افزود: تاثیرات شیشه می توان از اختلال درحافظه به خصوص در وقایع اتفاق افتاده نام برد به طوری که شخص مصرفی نمی داند که دیشب چه کرده، چه خورده و حتی کجا بوده.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در ابتدا تاثیر شیشه با افزایش یافته توانایی های جسمی و فکری همراه است.

غلامحسیني در رابطه با دیگر آسیب های فردی شیشه اي خاطر نشان کرد: متامفتامین  methamphetamin یا همان شیشه موجب تاثیراتی چون خشکی دهان، سردردهای طاقت فرسا، حالت تهوع، تعرق بیش از اندازه، سرگیجه، فشار بالای خون، التهاب جداره ی داخلی قلب، بالا رفتن حرارت بدن، خشکی آب بدن و زیر پوست، بالا رفتن تپش قلب، سوزش و ترک لب، بزرگ شدن مردمک چشم و لرزش دستان می شود که هر یک از آنان زمینه ی بروز یک بیماری های مربوط به خود هستند./ز
برچسب ها: شیشه ، کنترل ، توهم زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار