منچسترسيتي يک - سوانسي سيتي يک

ديداري که 2 مصدوم برجاي گذاشت

ميکا ريچاردز مدافع منچستر و ورم دروازه بان سوانسي در ديدار شب گذشته اين 2 تيم به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري رويترز، دروازه بان هلندي سوانسي سيتي، ميکل ورم در ديدار شب گذشته ي تيمش مقابل منچستريونايتد مصدوم شد و به احتمال زياد 2 هفته از همراهي تيمش محروم خواهد بود.

ورم در حال مصدوم شد که در تلاش بود تک گل پيروزي منچستر يونايتد توسط کارلوس توز را مهار کند ، همين موضوع سبب شد که بازي دقايقي متوقف شود و او تحت درمان کادر پزشکي حاضر در زمين قرار بگيرد.

سرمربي سوانسي در اين ارتباط گفت: او از ناحيه ي کشاله ران آسيب ديده است ما مدتي از داشتن او محروم هستيم به احتمال زياد    4 تا6 هفته دوره ي درمان وي خواهد بود. اما ميکل ورم تنها مصدوم اين ديدار نبود ميکاريچاردز مدافع منچسترسيتي نيز در نيمه ي دوم از ناحيه ي زانو آسيب ديد.

پزشکان معتقدند مدت مصدوم وشدت او هنوز قابل تشخيص نيست ولي از آنجا که پزشکان او را به مدت طولاني کنار زمين خواباندند و همچنين مجبور به استفاده از ماسک اکسيژن نيز شدند، مصدميتش جدي و شديد به نظر مي رسد.

ريچاردز که مدتي بود از مصدوميت قبلي رهايي يافته بود در دقيقه ي 75 بازي به روي زمين افتاد در حالي که هيچ بازيکن ديگري نيز در حوالي وي حضور نداشت.

اين مدافع قبل از آنکه از زمين خارج شود تحت مداوي فراواني قرار گرفت و سپس از ورزشگاه خارج شد. مانچيني در اين ارتباط گفت: من هنوز متوجه نشدم و مطمئن نيستم که ميکا چطور اينگونه شد.

وي در ادامه افزود: پزشکان به ما مي گويند که شدت آسيب ديدگي اش تا هفته ي آينده مشخص نخواهد شد اما من اميدوارم مسئله ي جدي نباشد.اين مصدوميت مشکلات مانچيني که به علت آماده نبودن بازيکنانش حاصل شده است را دو چندان مي کند. در حال حاضر، داويد سيلوا، پابلو زابالتا، ژاوي گارسيا، مايکون و جک رادول در ليست مصدومان ترکيب اصلي منچسترسيتي قرار دارند.

جيمز ميلنر نيز به علت دريافت کارت قرمز در ديدار مقابل وست برومويچ آلبيون، از شرکت در ديدارهاي پيش رو محروم است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار